Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Now Optur
(19-12-2015, 23:46)Rasmus Wrote: Ja, ham om det, menhan købte min 1970 super PA uden at blinke til prisen.

Ja, den ville jeg da også hellere have haft...
Reply
NO. Har i flere år ledt efter en Blond Fender Vibro King. Nu er der en på vej fra Stockholm til mig.......
Reply
NO: min nye gamle Deluxe Reverb fra 65/66 den er dælme dejlig og særdeles brugbar
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`
Reply
Blackface Deluxe Reverb er en fantastisk forstærker....
Reply
(21-12-2015, 23:39)mos Wrote: NO: min nye gamle Deluxe Reverb fra 65/66 den er dælme dejlig og særdeles brugbar

Uhh... Bukkake list AMP...
Reply
(23-12-2015, 14:03)Rasmus Wrote: Uhh... Bukkake list AMP...

Du har simpelthen en liste over forstærkere, som du har tænkt dig at ejakulere ud over?

Confused

Jeg skal ikke reparere flere forstærkere for denne mand... Wink
Reply
(23-12-2015, 14:38)Sasha Wrote:
(23-12-2015, 14:03)Rasmus Wrote: Uhh... Bukkake list AMP...

Du har simpelthen en liste over forstærkere, som du har tænkt dig at ejakulere ud over?

Confused

Jeg skal ikke reparere flere forstærkere for denne mand... Wink

?? 
Jeg ville egentlig have skrevet Bucket list, men en kombination af flere forskellige faktorer gjorde det andet sjovere. 

Men i overført betydning er det jo lidt det der sker til forskellige gatherings og guitarshows! 
️?
Reply
(23-12-2015, 21:36)Rasmus Wrote: Men i overført betydning er det jo lidt det der sker til forskellige gatherings og guitarshows! 
️?

Hmm...  Nu tager jeg efterhånden mest til den slags arrangementer for at møde og hilse på "godtfolk" - f.eks folk som Klaus Møller eller den særdeles nydelige, unge Rasmus Skov. Så jo, det kan da godt have lidt karakter af "bukake-liste"...
Reply
Nu har i vist snakket nok om sperm. Jeg er nødt til at lukke den her, og give jer begge et "gult kort".
Reply
Hvordan er det, man siger?

"Hvad hjernen er fuld af, løber munden over med" - eller noget i den stil...
Reply
NO 1: PJ Harvey kommer til Field Day 2016 i London Victoria Park.

NO 2: S. Alwan kommer til Field Day 2016 i London Victoria Park.

NTK: Det dér julegaver er faktisk til tider slet ikke nogen helt tosset idé.

Wink
Reply
(24-12-2015, 15:15)Kallum Wrote: Nu har i vist snakket nok om sperm. Jeg er nødt til at lukke den her, og give jer begge et "gult kort".

Tak!
Reply
(24-12-2015, 15:15)Kallum Wrote: Nu har i vist snakket nok om sperm. Jeg er nødt til at lukke den her, og give jer begge et "gult kort".

(25-12-2015, 20:45)Telemaster Wrote:

Tak!
Troll
Reply
Ser nothing but the blues og drikker god kaffe Big Grin perfekt søndag Big Grin
Reply
NO: Har lige barberet 5 pedaler af boardet. Der er sgu mere hul igennem.
[Image: 1221befa2fdfd799c6d5f2d89c913938.jpg]

Sent from my Hal9000 using Tapatalk
Reply
(04-01-2016, 19:22)Ptessing Wrote: NO: Har lige barberet 5 pedaler af boardet. Der er sgu mere hul igennem.
[Image: 1221befa2fdfd799c6d5f2d89c913938.jpg]

Hvilke tonesugere er der pillet af?
Reply
Jeg ville nok bare smide pedalerne i en true bypass-looper... og så evt. lade Cornish-pedalerne være udenfor. Er det ikke ham Cornish som har sat alt ind på kampen mod true bypass? Så kunne man da håbe, at bufferne i hans pedaler kan noget.

Ja ja, true bypass er sikkert noget lort og ideelt skal man have specifikt tilpassede buffere mellem alle pedaler und so weiter.. men det sidste er alt for komplekst for mig, og jeg nyder i den grad simpliciteten i at have alt kørende i separate true bypass loops.
Reply
EHX Small Clone
Boss tr-2
Boss fl-2
Strymon Lex
En Boss volumepedal
Jeg var lige i øveren med det, her til aften og manglede faktisk et par pedaler. Jeg har flere gange overvejet en true bypass-looper, det bliver nok vejen frem.

Reply
(04-01-2016, 23:49)Snake Boots Wrote: Jeg ville nok bare smide pedalerne i en true bypass-looper... og så evt. lade Cornish-pedalerne være udenfor. Er det ikke ham Cornish som har sat alt ind på kampen mod true bypass? Så kunne man da håbe, at bufferne i hans pedaler kan noget.

Ja ja, true bypass er sikkert noget lort og ideelt skal man have specifikt tilpassede buffere mellem alle pedaler und so weiter.. men det sidste er alt for komplekst for mig, og jeg nyder i den grad simpliciteten i at have alt kørende i separate true bypass loops.

Ja, det må man da håbe, hvis man skal kunne sælge de 20 kroners elektronik, der er i hans buffere, for  beløb, som skal tælles i tusinder af kroner. Logikken i det...  - ja, se: Dét bliver så en anelse for komplekst til, at jeg kan forstå det...
Reply
Så'n er det tit, der skal jo tjenes penge! Gerne så meget som muligt på kortest mulige tid.
Jeg er heller ikke liebhaver til hans buffere.

Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)