Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winter NAMM 2015

Den glæder jeg mig til at høre (og høre prisen på).

Er I andre faldet over noget nyt interessant gear?
Reply
Jeg synes den her ser ud til at være en yderst kapabel modelling device på meget lidt plads
Modded guitars were crap right out of the factory
Reply
Ja den lyder umiddelbart glimrende til den dovne guitarist, der f.eks. bare skal en tur i PA'et.
Reply
Pointen er vel, at de fleste skal en tur ud over PAet, og man skal efterhånden stå tidligt op for at lyde bedre ud over et PA
Reply
Det kan du have ret i. Jeg har næsten kun spillet små steder, hvor vi udelukkende brugte baggear.
Reply
Det er bare så svært at styre og lyder komplet uens i rummet.
Reply
Helt korrekt. 'Den dovne guitarist' var nok mest møntet på mig Smile

For øvrigt, Smitte. Hvordan synes du dens forstærkeremuleringer klarer sig ift. din Torpedo CAB?
Reply
Det er da en kedelig måde at vise en pedal frem. Vi aner jo ikke hvordan den lyder!
Reply
(25-02-2015, 16:28)VilhelmNielsen Wrote: Det er da en kedelig måde at vise en pedal frem. Vi aner jo ikke hvordan den lyder!

Man kunne få tanken, at de måske ikke er helt færdige med den endnu.
Reply
(24-02-2015, 18:38)Odgaard Wrote: Helt korrekt. 'Den dovne guitarist' var nok mest møntet på mig Smile

For øvrigt, Smitte. Hvordan synes du dens forstærkeremuleringer klarer sig ift. din Torpedo CAB?

Jeg har aldrig prøvet forstærkeremuleringerne, og jeg har heller ikke prøvet den der pedal, så det er svært at svare på Smile
Reply
Nej det kan jeg godt se. Jeg troede, du i det mindste havde afprøvet din egen pedal Smile
Reply
(24-02-2015, 14:44)Smittefar Wrote: Pointen er vel, at de fleste skal en tur ud over PAet, og man skal efterhånden stå tidligt op for at lyde bedre ud over et PA

Ja, jeg forbeholder mig så retten til at stå tidligt op og give det et forsøg  Angel
Reply
(24-02-2015, 09:58)Odgaard Wrote:

Den glæder jeg mig til at høre (og høre prisen på).

Er I andre faldet over noget nyt interessant gear?

http://www.4sound.dk/guitar/effekter/ped...replicator

Umiddelbar pris på pedalen: 6.339,-

Av av.
Reply
(26-02-2015, 09:57)Odgaard Wrote: Nej det kan jeg godt se. Jeg troede, du i det mindste havde afprøvet din egen pedal Smile

Jeg har nu fået prøvet effektforstærkeremuleringerne i Torpedo CAB - jeg synes, de lyder forfærdeligt. De er ekstremt stive og en-dimensionelle. De kan måske bruges, hvis man kun vil have preamp drive, og så en stiv og kraftfuld poeeramp lyd, men der kommer sgu hverken Vox chime eller Marshall growl ud af det.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)