Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spørgsmål: Tilspilning af højtaler
Så synes jeg, vi skal sigte efter Skovgaards arbejde - og deltagere skal udfylde ovenstående doodle Smile
Reply
Jeg vil også stadig gerne være med Smile

Jeg øver inde i Mono-øvelokalerne i Aarhus, så der kan vi også mødes...

Kan dog heller ikke d. 26. marts, men de andre datoer er pt. fine for mig

Vh

René
Reply
(03-03-2017, 21:25)Odgaard Wrote: Så synes jeg, vi skal sigte efter Skovgaards arbejde - og deltagere skal udfylde ovenstående doodle Smile

Jo-jo, så frisk i replikken, man er... Wink

Men forudsætningen for at kunne gøre det er jo, at man ved, hvornår man har tid. Så snart overblikket over denne lille detalje indfinder sig, skal jeg såmænd nok være der.
Reply
Mono i Aarhus er også fint med mig og en anelse kortere kørsel for dem længere sydpå.
Reply
Det lader til, alle er med på søndag d. 23. april.

René, vil du booke jeres øvelokale? 

Det passer mig bedst at komme i gang, så jeg kan være hjemme igen til aftensfodringen af ungerne.

Kl. 11?
Reply
Det er super :-)
Reply
(06-03-2017, 10:06)Odgaard Wrote: Det lader til, alle er med på søndag d. 23. april.

René, vil du booke jeres øvelokale? 

Det passer mig bedst at komme i gang, så jeg kan være hjemme igen til aftensfodringen af ungerne.

Kl. 11?

Fedt; har lavet en forespørgsel på booking af øvelokale søndag d. 23. april fra kl. 10-16. Mon ikke vi kan aftale start&slut tid i det tidsrum, så det passer alle.
Reply
Har fået øvelokalet søndag d. 23 april så der er go på højtaler træf :=)
Reply
Fedt!
Reply
Det er skrevet i kalenderen!
Reply
Søndag d. 23. april. Kl. 10-16 (nærmere tidspunkt aftales)

Odgaard
Creamback 75 (16 ohm)

Kladen
WGS ET65

Skovgaard
Pulsonic Greenbacks

Havde en af jer en Weber 1265?
Reply
(07-03-2017, 09:52)Odgaard Wrote: Havde en af jer en Weber 1265?

Tjek!
Reply
Jeg har også en weber silverbell, hvis der er nogen, der har lyst til at høre den?
Og hvem var det nu, der ville høre boss katana? Og i såfald skal jeg tage den med ?
Reply
Katanaen har jeg vist mumlet lidt om.
Reply
Jeg har en Matchless Spitfire reverb og en selvbygget Fender Champ klon stående i øvelokalet...
Reply
(07-03-2017, 22:36)Odgaard Wrote: Katanaen har jeg vist mumlet lidt om.

Du siger bare til, så slæber jeg den med Smile
Reply
Er der plads til en trommeslager med en usund interesse for guitar-gear? I så fald kunne det være en kærkommen lejlighed til at besøge en god kammerat, som er flyttet til det mørke og er for dårlig til at komme hjem på ferie.
Reply
(08-03-2017, 01:24)k_50 Wrote: Er der plads til en trommeslager med en usund interesse for guitar-gear? I så fald kunne det være en kærkommen lejlighed til at besøge en god kammerat, som er flyttet til det mørke og er for dårlig til at komme hjem på ferie.
Ingen problemer.

Og Kladen, nu vejer sådan en transistorting jo ikke alverden, derfor har jeg ikke så dårlig samvittighed over at bede dig slæbe den med. Så må vi se, hvad der bliver tid til.
Reply
En opsummering:

23. april tidsrum 10-16.

Mono
Tomsagervej 25
8230 Åbyhøj

RenéF - stående i øvelokalet:
- Matchless Spitfire Reverb
- Fender Champ klon

Sasha:
- Weber 1265

Skovgaard:
- Pulsonic Greenbacks

Kladen:
- WGS ET65

Odgaard:
- Creamback 75 (16 ohm)

Jeg er mest interesseret i at høre, hvordan højtalerne lyder med noget Marshall-agtigt spændt for. Men derudover skal andres behov jo bestemt også dækkes Smile

Sasha, tager du din Park med? Måske også rørbomben Smile
Reply
...og så regner jeg med, man selv sørger for at tage guitar med, som man lyster Smile 

jeg glæder mig!
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)