Søgningen gav 337 resultater
- 12 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
lige kommet in af døren: Et Randall Isocab.
- 12 years ago
- Forum: Off Topic
- Emne: Now ambivalent
- Svar: 2693
- Visninger: 1383606
Re: Now ambivalent
[quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Er blevet lun på idéen med at smække en Bigsby på min Telecaster.[/quote]
Det er ikke så længe siden, det samme kom over mig, og det har jeg sådan set ikke fortrudt. Med en Vibramate undgår du endda at bore i guitaren, så du evt. kan afmontere Bigsby ...
Det er ikke så længe siden, det samme kom over mig, og det har jeg sådan set ikke fortrudt. Med en Vibramate undgår du endda at bore i guitaren, så du evt. kan afmontere Bigsby ...
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
Det er jo rart at have noget at glæde sig til. ;-)
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
ITM: Julegave til mig selv i den bedre ende af skalaen.
Re: Now Optur
NO: Så blev man da far for anden gang - og denne gang blev det en søn. Hvilket jo er helt forrygende. GOD SOMMER.
- 13 years ago
- Forum: Off Topic
- Emne: Tråden med spørgsmål og svar
- Svar: 3991
- Visninger: 1722604
Re: Tråden med spørgsmål og svar
[quote="Dusty"]Q:
Er der nogle som har erfaringer med Blueridge guitarer i forhold til andre akustiske guitarer som fks. martin eller gibson? Gode eller dårlige erfaringer?[/quote]
Jeg har prøvet en 8-10 forskellige, Og det er fine men stadige budgetvenlige guitarer.
I forhold til Gibson og de ...
Er der nogle som har erfaringer med Blueridge guitarer i forhold til andre akustiske guitarer som fks. martin eller gibson? Gode eller dårlige erfaringer?[/quote]
Jeg har prøvet en 8-10 forskellige, Og det er fine men stadige budgetvenlige guitarer.
I forhold til Gibson og de ...
Re: Now Optur
[quote="Sasha"][quote="Per Ørum"]
...Faktisk var jeg temmlig imponeret over hvor godt den kom til at lyde...[/quote]
En oplevelse, der ligefrem berettiger til en sådan udtalelse, har jeg dog stadig til gode i forbindelse med en Blues Junior. Men natten er selvfølgelig også endnu ung... :-)
Det må ...
...Faktisk var jeg temmlig imponeret over hvor godt den kom til at lyde...[/quote]
En oplevelse, der ligefrem berettiger til en sådan udtalelse, har jeg dog stadig til gode i forbindelse med en Blues Junior. Men natten er selvfølgelig også endnu ung... :-)
Det må ...
Re: Now Optur
[quote="Sasha"]NO:
Ham her fætteren, som Clapton havde lokket til at spille opvarmning for sig forleden:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=NNH6PX-2euM">https://www.youtube.com/watch?v=NNH6PX-2euM</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www ...
Ham her fætteren, som Clapton havde lokket til at spille opvarmning for sig forleden:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=NNH6PX-2euM">https://www.youtube.com/watch?v=NNH6PX-2euM</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www ...
- 13 years ago
- Forum: Off Topic
- Emne: Now ambivalent
- Svar: 2693
- Visninger: 1383606
Re: Now ambivalent
[quote="Telemaster"][quote="Funkis"]NA: for at smide lidt brænde på godspeeds bål. Ny brugt bil er købt, det blev praktik frem for alt andet. Om ikke andet bliver det da fedt med god plads. :-)[/quote]
Har du købt en Berlingo, din sølle stakkel?[/quote]
Stakkel ja... Men sølle naar.
Det er trods ...
Har du købt en Berlingo, din sølle stakkel?[/quote]
Stakkel ja... Men sølle naar.
Det er trods ...
- 13 years ago
- Forum: Off Topic
- Emne: Now ambivalent
- Svar: 2693
- Visninger: 1383606
Re: Now ambivalent
NA: for at smide lidt brænde på godspeeds bål. Ny brugt bil er købt, det blev praktik frem for alt andet. Om ikke andet bliver det da fedt med god plads. :-)
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
[quote="Sasha"][quote="Funkis"]ITM: Chicago Iron Octavian (kom i dag) Damn det er en fed boks - det er utroligt at man kan lave sådan en så umusikalsk effekt så musikalsk. Skyd gerne hvis der findes noget som er bedre end Chicago Iron modellen.[/quote]
Chicago Iron er jo - som så mange andre - en ...
Chicago Iron er jo - som så mange andre - en ...
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
ITM: Chicago Iron Octavian (kom i dag) Damn det er en fed boks - det er utroligt at man kan lave sådan en så umusikalsk effekt så musikalsk. Skyd gerne hvis der findes noget som er bedre end Chicago Iron modellen.
Re: Now Optur
NO: Chicago Iron Octavian. Endelig en octa-fuzz som er musikalsk i mine hænder. Nøj jeg skulle bare have købt den fra start.
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: The good old "In-out, in-out"
- Svar: 53
- Visninger: 35527
Re: The good old "In-out, in-out"
[quote="Telemaster"][quote="Funkis"]
(...) Har planer om den rigtige Gretsch guitar (...) [/quote]
Interessant! Hvilken?[/quote]
Ja den rigtige - ej ved sq ikke helt hvilken endnu.
Men dog skal det være med DynaSonic pickupper.
Vi har haft en G6121-1955 til at hænge i biksen og den har rykket ...
(...) Har planer om den rigtige Gretsch guitar (...) [/quote]
Interessant! Hvilken?[/quote]
Ja den rigtige - ej ved sq ikke helt hvilken endnu.
Men dog skal det være med DynaSonic pickupper.
Vi har haft en G6121-1955 til at hænge i biksen og den har rykket ...
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: The good old "In-out, in-out"
- Svar: 53
- Visninger: 35527
Re: The good old "In-out, in-out"
IND:
Klon KTR
Yamaha HS80
Swart Atomic Space Tone MKII + 2*10" kab
UD:
Analogman King Of Tone
Har planer om den rigtige Gretsch guitar - plus måske et bigsby system mere i 13
Klon KTR
Yamaha HS80
Swart Atomic Space Tone MKII + 2*10" kab
UD:
Analogman King Of Tone
Har planer om den rigtige Gretsch guitar - plus måske et bigsby system mere i 13
- 13 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Hot Topic - What's in the mail?
- Svar: 2304
- Visninger: 1103071
Re: Hot Topic - What's in the mail?
ITM: Klon KTR - Den nye udgave - bliver spændende at høre om hypen holder.
Re: Now Optur
@Barf - så ses vi jo nok i morgen! :-)
Re: Now Optur
Sådan FunkyV - det er den vildeste oplevelse.
- 14 years ago
- Forum: Off Topic
- Emne: Now nedtur
- Svar: 4128
- Visninger: 2087346
Re: Now nedtur
[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NN; Min krop straffer mig for at have været på job, i byen, og for at te' mig som en overskudsagtig type der lige løb 4 km i Svendborg i MEGET bakket terræn morgenen efter byturen, på job igen og flytte rundt på Fender Super reverb, EU's største pedalbræt som bliver ...
- 14 years ago
- Forum: Guitar/bas
- Emne: Bedste P90 pickup i humbucker format?
- Svar: 13
- Visninger: 7900
Re: Bedste P90 pickup i humbucker format?
Fedt at vide med Duesenberg pickupperne - de kunne også være et godt bud.
@Loomer: Bare Knuckle havde jeg helt glemt. Deres Mississippie Queen skal helt sikkert prøves hvis Gibson udgaverne ikke slår til.
Vil nemlig helst have nogle der har chrome covere.
@Loomer: Bare Knuckle havde jeg helt glemt. Deres Mississippie Queen skal helt sikkert prøves hvis Gibson udgaverne ikke slår til.
Vil nemlig helst have nogle der har chrome covere.