'79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware osv.

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

'79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware osv.

Indlæg af Runem »

Som overskriften siger, er der her mulighed for at købe sig en komplet 1979 Fender US statocaster ash-krop med original hardware, pickupper osv. Dvs. også ledninger, potmetre mv. er originalt og velfungerende. Serienummer: S 985559



Kroppen er refinished af en tidligere ejer, som har haft guitaren i en periode. Jeg endte dog af omveje med at købe den igen. Så jeg har billeder fra, hvordan guitaren tog sig ud, da jeg havde den i første omgang og den var slebet ned.



Halsen har jeg brugt til et andet projekt. Pickupperne lyder super - sprød vintagetone. Jeg har haft dem siddende i en anden guitar i mellemtiden. Men det giver ikke rigtig mening at sætte det til salg uden de originale pickupper.



Orig vibratorarm+ orig hardcase medfølger

Plasticdelene er i øvrigt ikke de originale - men orig. Fender og god kvalitet (mint green).



Guitaren kommer med den oprindelige 3-punktsplade. Halslommen er standard Fender-mål. Så en 4-punkts modificering ville ikke kræve det store indgreb. Warmoth laver dog 3-punkts løsningen på deres halse også, hvis man ønsker dette.



Alt i alt et fedt udgangspunkt for et kvalitets-projekt. (En reverse neck ville jo ikke se dårligt ud på sådan en karl .



3500.-

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Guitaren som den tager sig ud uden finish:

Billede

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: '79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware

Indlæg af MacG »

Hvad er vægten på kroppen ?

(Og hva´hulen er den malet med ?)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: '79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware

Indlæg af Runem »

[quote="MacG"]Hvad er vægten på kroppen ?

(Og hva´hulen er den malet med ?)[/quote]

Er på jobbet, så har ikke lige vægten. Den er mellemtung. Aner ikke, hvad den er malet med. Men ikke spray. Derfor viser jeg også billedet af den nedslebne guitar. For det ville jeg selv gøre... Evt refin.

Det er Daniel herinde fra, som havde den og malede den over. Jeg byttede den for hans Duesenberg i sin tid og købte den så, da den dukkede op på Dba et års tid efter. Ville have halsen til min Fender/Hansen

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: '79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware

Indlæg af MacG »

Jeg spurgte fordi det ser lidt sært ud, ikke nødvendigvis på en dårlig måde.

Jeg er lige faldet over en CBS-hals, såeh..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: '79 Fender US Strat-krop. Komplet m.orig pu's, hardware

Indlæg af Runem »

[quote="MacG"]Jeg spurgte fordi det ser lidt sært ud, ikke nødvendigvis på en dårlig måde.

Jeg er lige faldet over en CBS-hals, såeh..[/quote]

Well. Det er ikke kønt udført. men som sagt - et projekt. Well... Hvis du oven i købet har en hals der matcher, er det da en fed spade til prisen.

Jeg kan bare ikke rigtig sætte prisen højere end jeg gør, da det er en 79'er, som jo netop desværre er malet ret kikset. Men et fedt udgangspunkt for et projekt

Jeg har bare lige købt min Duesenberg og har bestemt ikke råd til at lave et projekt selv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen