S: PRS Tremonti SE diy fail projekt

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: PRS Tremonti SE diy fail projekt

Indlæg af Abaddon »

Slettet indlæg:

Jeg kommer aldrig igang igen med det her projekt så nu må det videre. Det er en PRS Tremonti SE der startede sit liv som sort men som jeg for et par år siden skrællede lakken af. Desværre gik det ikke helt efter planen, bindingen på kroppen blev delvist beskadiget af varmepistolen jeg brugte, og jeg lakerede den om med noget Tonkin Lak som jeg fik anbefalet af Københavns Farvehandel i Badstuestræde. Her flere år efter er det stadig så blødt at man kan lave mærker i det med en negl, og halsen føles klistret hvis man spiller på den i længere tid.

Der er altså tale om et projekt hvor man skal have Tonkin lakken af, skifte bindings på kroppen (dem på halsen og hovedet er ok) og farve/lakere den op med noget bedre egnet lak.

Selve guitaren er rigtig fed, meget let og levende krop og flot lavet. Der sidder et sæt Seymour Duncan SH-4 / SH-2n pickupper i, men de originale pickups følger også med. Ligeledes super fed gig bag og truss rod justeringsværktøj, samt et stykke binding plastik til kroppen. Jeg har selv skåret ny sadel / nut til den, i stedet for det tarvelige stykke køkkenbordplade der sad på fra fabrikken.

Pris for det hele kr. 700,- afhentet i Sydhavnen. Det er lige omkring hvad SD pickupperne koster fra ny...

Billede

Billede

Billede

Billede

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen