B/S: Haves high-end Lehle dual SGoS/Lehle little dual

Her kan du sælge dine ting
Besvar
mrkiammi
Himmelhund
Indlæg: 47
Tilmeldt: 10 years ago
Kontakt:

B/S: Haves high-end Lehle dual SGoS/Lehle little dual

Indlæg af mrkiammi »

Slettet indlæg:

Hej, jeg sælger Lehle dual pedal (enten SGoS ELLER dual Little)high-end Dual A/B amp-splitter, skift mellem to forstærkere eller kombiner dem samtidigt
jeg kan ikke beslutte mig, da jeg har droppet mit 2. setup, så derfor beholder jeg blot den lehle der ikke bliver valgt først af køber.

Lehle bruges bl.a. af Joe Satriani, Santana, Joe Bonamassa, scorpions m. fl.


Lehle Little Dual har 180 fasevendings-knap og ground-lift.
ny pris (1500 kr) din pris(1000 kr)
Den er som helt ny, fik aldrig brugt den til mit andet setup, den er stadigvæk med plast på knapperne, der følger original æske med.

jeg har også en Lehle dual SGoS Dual true bypass amp-looper til to forstærkere med volume-kontrol for
hver forstærker, tuner-mute, stereo-indgang,  og mulighed for benyttelse til midi programmering)

ny pris (2000 kr) din pris (1400 kr)


Bytte interessant med en wampler velvet fuzz
Eller voodoo lab strømforsyning
eller nyeste gen. af apple tv + penge min vej.

beskrivelse af produktet:
Lehle er svær at komme udenom når det gælder high-end A/B bokse, loopere og switching til professionel brug. Lehle er tysk kvalitet når det er bedst, og udmærker sig ved sine støjfri egenskaber og bevaring af tone. De større modeller kan linkes og synkroniseres, og der findes stort set ikke den Lehle switcher der ikke kan løse alle mulige tænkelige og utænkelige setups. Lehle bruges bl.a. af Joe Satriani, Santana, Joe Bonamassa m. fl, scorpions.
den befinder sig i indre København
kan sendes
man kan betale med mobilepay
 
søge ord guitar effekt pedal
 
kontakt mig for nærmere detaljer på DBA http://www.dba.dk/lehle-dual-pedaler-sgos-e/id-1014635612/
Last edited by mrkiammi 9 years ago, edited 1 time in total.
dont wait for someone else to give you something."All you ever have is your excuses or motivation. You can either sleep all day, or stay up all day. It's really all about EMPOWERING YOURSELF."

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen