S: Tele Thinline Bastard

Her kan du sælge dine ting
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: Tele Thinline Bastard

Indlæg af kasperploug »

Slettet indlæg:

Billede

Hej!

Jeg sælger denne projektguitar, da jeg er sikker på, at en anden vil have større glæde af den end jeg :)
Der er tale om en blanding af en masse gode dele, en rigtig dejlig hals fra Rockinger med en mat satinfinish (Rockinger-hals), Planet Waves locking tuners, og en flot blond thinline Tele-krop, hvor årerne i træet kan skimtes igennem. Den har været min faste følgesvend i bandsammenhæng i lang tid, men da jeg er gået over til akustisk bliver den ikke brugt. Der har tidligere været installeret SD P-Rails i den, så den er udstyret med push/pull potentiometre - desværre fik jeg solgt pickups'ne i en alt for hurtig vending for et par år siden. Halslommen var tidligere beregnet en hals med Micro-Tilt, hvilket jeg har fået udbedret hos en fagmand, så en almindelig bolt-on hals kan bruges. I samme ombæring ordnede han elektronikken og slagplade-tilpasning.

Som den står nu, ville nyprisen for delene og reperation løbe op på godt 6000 kr., men den kan blive din for højeste bud over 1800 kr! Jeg har for nylig shinet den op, justeret og intoneret guitaren, så den er spilleklar, så snart den får en mikrofon eller to i sig :) Der medfølger en god gigbag og en ny slagplade, der passer til Wide-Range pickups, som er standard på Fenders pendant.

Flere billeder kan ses her: 
Tele slideshow

Guitaren står i Horsens, dog er jeg tit på Lolland og i Skive, så den kan komme med under armen, skulle det lette fragten :)

Mvh. Kasper Ploug Jacobsen. mobil: 21367541, eller PM :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen