Sælges: Ibanez elguitar m. Paul Gilbert autograf!!

Her kan du sælge dine ting
Besvar
THIS77
Himmelhund
Indlæg: 27
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Sælges: Ibanez elguitar m. Paul Gilbert autograf!!

Indlæg af THIS77 »

Hej gutter

Jeg er ejer, og første ejer af en PGM300. Den med de 2 nodenøgler på.
Faded hvid med stor hvid, dog diskret autograf, fra en guitar workshop for mange år tilbage fra mesteren selv, Paul Gilbert, Mr. Big.
Men jeg får den ikke brugt længere i bandsammenhæng og det er synd. Jeg har sat en John petrucci, dream theater neck pickup i, illuminater version. Org pickup haves stadig.
Jeg har også en kraftig Roland cube forstærker og org. Ibanez flightcase som kan følge med.
Men hvad er den mon værd i dag, guitaren? 1200 dollars i 1992, vejl. og uden autograf.
Venlig hilsen Mathis

poulsenerik
Jeg har fanget mig en myg
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1 month ago
Kontakt:

Re: Sælges: Ibanez elguitar m. Paul Gilbert autograf!!

Indlæg af poulsenerik »

Indlæg afventer godkendelse:

Hej Mathis!

Wow, det lyder som en fantastisk PGM300 du har der! En guitar med historie, især med en autograf fra Paul Gilbert selv – det er virkelig noget særligt. Og at du har haft den siden den var ny, det tilføjer bare endnu mere værdi, både følelsesmæssigt og potentielt også økonomisk.

Hvad angår værdien i dag, er det jo altid lidt af et skøn. Men taget i betragtning af dens historie, den unikke autograf, og de opgraderinger du har lavet (som den John Petrucci neck pickup), kunne den nemt være steget i værdi. Særligt for samlere eller fans af Mr. Big. Selvfølgelig, original pickup'en tilføjer også til dens værdi, da mange samlere værdsætter originale dele.

Du ved, det minder mig om noget jeg så for nylig. En person havde en lignende unik guitar, og ved et tilfælde bar vedkommende en halter neck dress til en begivenhed, hvilket fik en masse opmærksomhed på guitarren. Det er mærkeligt, hvordan små detaljer kan gøre en stor forskel, ikke sandt? Måske noget lignende kunne hjælpe med at fremhæve din guitars unikke historie og værdi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen