K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Her kan du sælge dine ting
Besvar
rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Hej,

Jeg står og søger en Ibanez Tubescreamer (Helst TS9, men TS10 kan også gå), en ældre RAT og den grønne Sovtek Big Muff...

Ligger du inde med en eller flere af disse, så er jeg klar på at overtage dem hvis prisen er rigtig! ;)

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Ingen her der ligger inde med bare 1 af dem?

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af udepost »

hvad vil du gi for en small box rat fra 87 med det originale kredsløb? jeg har også en us muff fra 77 med 3003 kredsløb, godt nok ikke den grønne sovtek?

/søren

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Jeg går udelukkende efter den gamle RAT med en bestemt chip i, LM308N hedder den. Der er 2 forskellige RATs med netop den chip.

Men hvis det er den rette du har så er jeg meget interesseret!

Billede

Billede

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af udepost »

det er den nederste jeg har, med lm308 og uden diode.

/søren

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

[quote="udepost"]jeg har også en us muff fra 77 med 3003 kredsløb, godt nok ikke den grønne sovtek?

/søren[/quote]

Det er kun den grønne til venstre og den grønne til højre jeg er interesseret i :)

Billede

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Er det LM308P eller LM308N chippen? - Hvad skal den i så fald koste?

- Lagde mærke til du også har en tråd hvor du søger selv samme RAT som jeg, hvorfor både sælge og købe samme pedal? :) Bare nysgerrighed!

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af udepost »

der sidder LM308N. giv et bud

jeg søger en rat2 af den første model, dvs med lm308 chip, lige top, men med lysdiode. det er ikke helt den samme som den du søger. jeg vil gerne ha en så jeg kan sammenligne den med min egen, da kredsløbene er lidt forskellige. så vidt jeg ved, er 308N og 308P den samme chip

/søren

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Jeg har testet og samlignet to RAT-pedaler, som er identiske hvis man ser bort fra slid, den ene produceret 2 år før den anden - den ene med LM308N den anden LM308P, P'eren lader til at have en lidt mere metalisk hul lyd som jeg meget gerne vil undgå. Jeg fik bekræftet min teori da jeg senere købte en chip via ebay, som kun hed LM308, men viste sig at være en LM308P, da jeg satte den i en nyere RAT og fik præcist denne metaliske lidt tin-dåse agtige kompression. Nu har jeg så haft lånt en vintage RAT som den på øverste billede et stykke tid, men ejeren skal selv bruge den igen og jeg KAN IKKE undvære den! :)

Dog er jeg helt uden RAT disse dage så selv en LM308P vil kunne gå, men vil dog ikke give så meget for den som hvis den har en LM308N chip...

Det lyder måske kræsent, men når det skal være, skal det sgu være det rigtige! ;)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af udepost »

ok, har aldrig set en med 308P, dem jeg har er alle med 308N. er det dig der annoncerer efter en Rat på dba også?

/søren

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Tubescreamer, Big Muff og RAT

Indlæg af rumbledarlin »

Nej ikke mig der annoncerer på dba.dk - Men faldt lige over den pedal jeg søger, dog til 1000kr... Havde nærmere håbet på 4 - 500kr.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen