S: ROCKFON (akustik) / Hjælp til at bygge øvelokale?

Her kan du sælge dine ting
Besvar
rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: ROCKFON (akustik) / Hjælp til at bygge øvelokale?

Indlæg af rumbledarlin »

Hej,

Jeg har overskydende ca. 80 kvm. akustikplader. Der er tale om ROCKFON Koral, 1200x1200x40mm, flotte hvide plader. Bedre produkt til især studiet og øvelokalet fåes ikke.
- De kan selvfølgelig også bruges til børneværelset, hjemmebiografen, værkstedet og for den sags skyld lokummet! :mrgreen:

De er lavet som loftsplader, men egner sig fantastisk på vægge og som løse batts.

Kasserne er overskydende fra et større øvelokaleprojekt og står derfor uberørt i original emballage.

Nypris v. Stark: 399 + moms pr. kvm. (498,75kr)

Min pris: 240 inkl. moms. pr. kvm.

Der laves selvfølgelig en 'Dags Dato' ved handel!

Skriv hvis du vil se billeder, have dataark eller andre informationer herom!



Har du interesse i at få hjælp til at bygge øvelokale med god akustik og den rette lydisolering yder jeg gerne den service. Jeg har alt til at måle akustikken med og har deltaget i mange byggerier af både studier og øvelokaler gennem tiden...

Både high-end og discount - så har du ikke mange penge på lommen ved jeg præcis hvordan du kommer igennem projektet med stor succes for meget få kroner!

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: S: ROCKFON (akustik)

Indlæg af rumbledarlin »

- Du kan selvfølgelig også nøjes med at købe 1 kasse!

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: S: ROCKFON (akustik) / Hjælp til at bygge øvelokale?

Indlæg af rumbledarlin »

Da jeg er i pengenød :thumbdown: netop nu, vil jeg undtagelsesvis sælge en kasse LANGT under halvpris hvis nogen skulle være interesseret!

frankwp
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: S: ROCKFON (akustik) / Hjælp til at bygge øvelokale?

Indlæg af frankwp »

Hej, hvis pladerne ligger i Københavnsområdet, vil jeg gerne have billeder - tak.

frankwp(a)frankwp.dk

rumbledarlin
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: S: ROCKFON (akustik) / Hjælp til at bygge øvelokale?

Indlæg af rumbledarlin »

Pladerne befinder sig, ligesom jeg, i Fredericia... Men det er dog muligt at få dem fragtet til en rimelig pris med Danske Fragtmænd.

Det koster det samme at fragte 1 kasse som det gør at fragte 3 sjovt nok, men prisen til KBH er ca. 500 inkl. moms, olie- og miljøafgifter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen