Købes: Boss potmeter.

Her kan du sælge dine ting

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af upyoursmate »

Hvortil? Jeg kan jo tydeligvis ikke magte opgaven via GF...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af Anonym »

[quote="upyoursmate"]Bollocks - jeg gir op.[/quote]

I Dropbox har du en mappe, der hedder "Public" - læg din billedfil her eller i en undermappe. Derefter højreklikker du på billedfilen, finder "Dropbox" i den fremkomne menu - vælger "Copy Public link"

I dit GF-indlæg klikker du på "IMG"-knappen over indlægsboksen. Herefter indsætter du linket i mellem de to tags, der fremkom.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af Swampthing »

[quote="upyoursmate"]Hvortil? Jeg kan jo tydeligvis ikke magte opgaven via GF...[/quote]
Hvis alt andet (Som Sustainerplayer forslår) fejler, kan du sende mig billedet. <!-- e --><a href="mailto:tessing@gmail.com">tessing@gmail.com</a><!-- e -->


upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af upyoursmate »

[quote="SustainerPlayer"][quote="upyoursmate"]Bollocks - jeg gir op.[/quote]

I Dropbox har du en mappe, der hedder "Public" - læg din billedfil her eller i en undermappe. Derefter højreklikker du på billedfilen, finder "Dropbox" i den fremkomne menu - vælger "Copy Public link"

I dit GF-indlæg klikker du på "IMG"-knappen over indlægsboksen. Herefter indsætter du linket i mellem de to tags, der fremkom.[/quote]

Mange tak for hjælpen - det ryger lige i reminder-mappen:-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af Sasha »

[quote="upyoursmate"]Billede[/quote]

Monstro ikke ét af disse skulle kunne være der, hvis det er størrelsen, som er problemet?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.banzaimusic.com/Alpha-12mm/" ... a-12mm/</a><!-- m -->

For mit øje ser det da ikke synderligt eksotisk ud. Faktisk synes jeg da, at det ligner et ganske almindeligt 16mm potmeter á la disse:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.banzaimusic.com/Alpha-16mm/" ... a-16mm/</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

upyoursmate
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af upyoursmate »

Der er sikkert et af dem, der er rigtigt, men det er en jungle for mig. Desuden har jeg lige fået en sending hjem fra dem (det tog næsten én måned, før varerne kom) og det ville unægteligt være nemmere, hvis der var en der havde en gammel pot liggende...

Er de 16mm i grunden længden på "staven"?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Købes: Boss potmeter.

Indlæg af Sasha »

Nej, det er diameteren på huset.

Varer fra Banzai plejer da typisk at dukke op i løbet af en lille uges tid, synes jeg. Måske noget af din ordre har været i restordre? I don´t know...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen