S: Boss SD-1 (Japan)

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

S: Boss SD-1 (Japan)

Indlæg af Barf »

Næsten ny Carl Martin DC Drive (ny version) og Boss SD-1 fra 80'erne (made in Japan) byttes til noget fuzz. Kom med et bud. Vil helst gerne have mulighed for at prøve fuzz-pedalen først, men det kan vi jo altid finde ud af. Begge pedaler kan indgå i en byttehandel, eller vi kan finde ud af noget med en af pedalerne og nogle penge. Pedalerne kan også købes for ganske normale penge, hvis man kommer med et godt bud, for jeg vil helst bytte.

jonasbarfoed @ gmail.com (uden mellemrum)

Mvh Jonas


Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: B: Carl Martin DC Drive og Boss SD-1 (Japan)

Indlæg af Barf »

Pas. Jeg må lige tjekke, næste gang jeg kommer ned i øveren. Men sælger fortalte, at det er en black label, og selvom jeg ikke lige har tjekket efter, så stoler jeg på ham. Ved dog ikke, hvornår det placerer den rent tidsmæssigt?

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: B: Carl Martin DC Drive og Boss SD-1 (Japan)

Indlæg af AnotherDan »

det finder du relativt nemt ud af ved at finde serienummeret, som nok sidder inde i batteri rummet...
Så kan du bruge <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bossarea.com/serial/sndecode ... er.aspx</a><!-- m --> til at få et årstal...
Bah


Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: B: Carl Martin DC Drive og Boss SD-1 (Japan)

Indlæg af Barf »

Jeg kiggede inde i batterirummet i dag, og jeg kunne ikke finde noget serienummer. Hvor skulle det ellers stå?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: B: Carl Martin DC Drive og Boss SD-1 (Japan)

Indlæg af Barf »

DC Driven er solgt til Dan.

Og jeg har ikke fundet serienummeret på SD-1'eren, men der står da Made in Japan, og så er den vist nok senest fra '88.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen