K: Gibson 57 og 57+

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

Ligger du inde med en Gibson Classic 57 og Classic 57+ pickup i fuldt funktionel stand, så køber jeg dem gerne. Så længe prisen er fornuftig vel at mærke.

Kontakt: jonasbarfoed @ gmail.com (uden mellemrum)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

Ellers kan jeg også godt være interesseret i:

Seymour Duncan Antiquity
BareKnuckle Riff Raff og/eller The Mule
Suhr SSV og/eller SSV+

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Down »

U got mail :)
Ain't found a way to kill me yet....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Rasmus »

Jeg Har et sæt antiquities hvis det er mere spændende end hvad Lars kan tilbyde.:-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

Uha, nu er der pludselig muligheder. Jeg skal nok finde ud af det så hurtigt som muligt.

Rasmus, sådan et sæt antiquities er, så vidt jeg kan læse, ikke vokset. Er det et problem med dem?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]Uha, nu er der pludselig muligheder. Jeg skal nok finde ud af det så hurtigt som muligt.

Rasmus, sådan et sæt antiquities er, så vidt jeg kan læse, ikke vokset. Er det et problem med dem?[/quote]

Hmm.. det er første gang jeg støder på den oplysning. Det er ihvertfald ikke noget jeg har tænkt over. :D

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

http://www.seymourduncan.com/products/a ... 1_humbuck/

"The pickup is not wax potted, which retains the vintage sound and appearance."

Det troede jeg egentlig var et must, når det galdt pickupper, men mon ikke Seymour Duncan ved mere om det end mig. Hvilken guitar har du haft pickupperne i, hvorfor røg de ud igen og hvordan er lyden i dem?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]http://www.seymourduncan.com/products/a ... 1_humbuck/

"The pickup is not wax potted, which retains the vintage sound and appearance."

Det troede jeg egentlig var et must, når det galdt pickupper, men mon ikke Seymour Duncan ved mere om det end mig. Hvilken guitar har du haft pickupperne i, hvorfor røg de ud igen og hvordan er lyden i dem?[/quote]

De sidder i min Les Paul pt. Jeg ved ikke rigtig om jeg kan beskrive lyden, da jeg ikke har prøvet andre end dem og så de originale i den guitar. De lyder jo af gammeldavs' les paul.

De har sådan set været fede nok, jeg spiller bare ikke så meget på min Les Paul, og så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne sætte de originale pickupper i igen.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

Okay, fair nok. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve sådan et sæt antiquities. Jeg sender dig lige en PB.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Sasha »

Og hvis det skulle vise sig, at de lyder svinefedt, men også hyler som en stukket gris, så snart hånden nærmer sig volumeknappen, er det jo altså ikke værre, end at man efterfølgende kan give dem en tur "suppen"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Barf »

Og det er noget, man måske endda selv kan klare?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Sasha »

Jah, ellers kan man jo måske få nogen til at hjælpe sig... :-)

- måske kan man endda være heldig nok at finde nogen, som har "ingredienserne til suppen" liggende..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Max Power »

Ja, er det ikke noget med at du har haft stor fornøjelse af dine hjemmelavede "voksbehandlinger"? ;-)

@Barf: Nu lader det jo til at du har de Antiquities på vej, men for what it's worth, så bestilte jeg for år tilbage et sæt the Mule og med vilje unpotted. Der har ALDRIG været nogen problemer med dem.
Måske det har noget med kvaliteten af vindingerne at gøre også?? Ved det ikke.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Gibson 57 og 57+

Indlæg af Sasha »

[quote="Max Power"]Ja, er det ikke noget med at du har haft stor fornøjelse af dine hjemmelavede "voksbehandlinger"? ;-)
[/quote]

Joh, det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg nåede til dét uundgåelige punkt i enhver elektrisk guitarists karriere, hvor han/hun føler et behov for at lære sig den ædle kunst at voksbehandle pickupper. Nu var dette på ingen måde ment som et - upassende - reklameindlæg for dette, blot som et lille pip om, at en voksbehandling var en mulighed, hvis det skulle kommer dertil, at en hjerteskærende hylen adskilte et sæt vellydende pickupper og en lykkelig ejer. Men skulle behovet vise sig, stiller jeg da gerne mine beskedne evner udi denne særlige afart af køkkenbordsløjd samt dertil hørende coowboyder-tricks for letøvede til rådighed.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen