S/B: Fender Jazzbass 72 - Black blocks....

Her kan du sælge dine ting
Besvar
kas_lar
Himmelhund
Indlæg: 3
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

S/B: Fender Jazzbass 72 - Black blocks....

Indlæg af kas_lar »

Hej Alle.

Her skriver jeg den første post efter at have kigget på forummet.
Det bliver en tråd i markedspladsen omkring en rigtig fed bas jeg gerne vil sælge eller bytte til noget andet:

FENDER JAZZBASS 1972
Bassen har sorte Blocks n' Bindings, som kun meget få J-basser fra Fender har. Den har altså et unikt udseende, og du finder ikke en original 72'er Jazzbass med netop dette udseende i så god stand andre steder. Den er passet og plejet virkelig godt - Den har været til service hvert andet år, og den fik helt nye bånd i 2007 hvor jeg købte den. Lyden er helt perfekt 70'er fender jazz bass=alt fra en Killer Slapbas tone, skarp Jaco tone, eller tyk Motown. Du får altså den ÆGTE VARE med de bedste visuelle og lydmæssige fordele, og ingen af de bagdele mange gamle instrumenter fra fortiden har. ALT er originalt bortset fra slagpladen.

PICS:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.dropbox.com/gallery/1979307 ... ry/1979307 ... 2?h=d29ea4</a><!-- m -->

Jeg er frisk på alle slags byttehandler - specielt akustiske guitarer, bass gear og studie gear + MACS!!! Alle macs er velkomne.
Den kan prøves i mit studie i Nordvest København eller hjemme hos mig ved Nørreport station og Kongens have.
Mail: <!-- e --><a href="mailto:kas_lar@me.com">kas_lar@me.com</a><!-- e -->
Tlf: 21 90 88 86


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen