K: Stemmeskrue(r)

Her kan du sælge dine ting
Besvar
morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af morfarpåsofaen »

Pga. væltet guitar mangler jeg nu en stemmeskrue.. Evt. et sæt, hvis det ikke skal koste en bondegård. Det er til en Strat kopi.

Nogen der kan hjælpe mig?


Billede

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af Swampthing »

Jeg har et sæt stemmeskruer fra en Fender Strat.
Jeg ved sgu ikke hvad de skal koste, ikke en bondegård ihvertfald.
Har du noget at bytte med ?

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af morfarpåsofaen »

[quote="Swampthing"]Jeg har et sæt stemmeskruer fra en Fender Strat.
Jeg ved sgu ikke hvad de skal koste, ikke en bondegård ihvertfald.
Har du noget at bytte med ?[/quote]
Hm bum bum.. Ja der ligger lidt af hvert hjemme i skabet.. Jeg kan lige smide nogle forslag, når jeg er hjemme i eftermiddag. Danke.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har lige smidt en knækket hals fra en billig strat-klon ud, men jeg pillede da stemmeskruerne af først, så dem kan du da få for portoen.

Jeg aner ikke, hvor ringe kvalitet, det er, det er flere år siden, halsen har været brugt til noget...

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af AnotherDan »

Hej Teddy, jeg har et sæt sperzel locking i "guld" du må få gratis, du kan sende mig en mail hvis du er interesseret - så skyder jeg dem afsted til dig.
De fungerer perfekt, bortset fra gevinet på den ene af skruerne er lidt trægt (den er blevet skruet skævt på, på et tidspunkt tror jeg), men den kan sagtens skrues fast.

Du kan se dem her:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://dl.dropbox.com/u/58526/forsale/ ... 380.jpg</a><!-- m -->

Det er den som "står" op der har ovenstående problem.
Bemærk dog at sperzel kræver lidt større huller end normale fender skruer, så man skal måske bore hullerne op.
Bah

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af morfarpåsofaen »

[quote="AnotherDan"]Hej Teddy, jeg har et sæt sperzel locking i "guld" du må få gratis, du kan sende mig en mail hvis du er interesseret - så skyder jeg dem afsted til dig.
De fungerer perfekt, bortset fra gevinet på den ene af skruerne er lidt trægt (den er blevet skruet skævt på, på et tidspunkt tror jeg), men den kan sagtens skrues fast.

Du kan se dem her:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://dl.dropbox.com/u/58526/forsale/ ... 380.jpg</a><!-- m -->

Det er den som "står" op der har ovenstående problem.
Bemærk dog at sperzel kræver lidt større huller end normale fender skruer, så man skal måske bore hullerne op.[/quote]
Du er Dan the man... Dem vil jeg rigtig gerne overtage! Hvis du sender en sms på 60480190, så kan vi udveksle oplysninger. Jeg vil selvfølgelig dække porto osv.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: K: Stemmeskrue(r)

Indlæg af AnotherDan »

Du har fået en besked :)
Bah


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen