S: Trailer Trash ProSeries 28 X 16 - SOLGT

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Sledgehammer
Himmelhund
Indlæg: 15
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: Trailer Trash ProSeries 28 X 16 - SOLGT

Indlæg af Sledgehammer »

Hej

Jeg laver fuldstændig om i alt mit gear og skal af med mit board. Det er lidt specielt for jeg vil sælge det på den måde du helst vil købe det :D
Forstået på den måde at det er konfigureret med flere Neutrik stik til input og output, powercon stik til strøm og der er monteret en strømforsyning med isolerede outputs osv. Jeg vil gerne sælge det med PS'en monteret under boardet, men kan også afmontere den og sælge den seperat osv. - der er mange muligheder. Jeg vil derfor helst have emails, så kan vi tage den der om lige præcis dine ønsker og se om vi kan blive enige om et eller andet.

Kan oplyse det er 28 x 16 ProSeires Board i hvid, svarer til ca. 70 x 40.
Det er med hardtop der er velcro på fra mine pedaler, men det kan fjernes hvis du vil have det anderledes. Der er boret et par huller til at føre strøm op på oversiden af boardet. På højre side er der monteret et neutrik powercon input og et Neutrik guitar in-/output. På venstre side sidder der 3 stk neutrik guitar in-/outputs, som jeg brugte til signal til amp og fx-loop send/return. Der sidder også et switchcraft stik, som jeg brugte til kabel til fodpedalinput på amp'en. På undersiden sidder der som beskrevet en Supa-Charger powersuply. Hvis du vil have powersuplyen med så er der selvfølgelig alle de oprindelige strømkabler. Der sidder også et strømstik, som kan bruges til at strømføde andet gear. Der følger noget velcro med både det bløde og det hårde

Kan oplyse følgende nypriser
Board ca. 1.500,- kr.
BBE Supa-Charger ca. 1.300,- kr. husker jeg
Neutrik PowerCon han og PowerCon hun stik ialt 78,- kr.
Neutrik Jack 4 stk. ialt 236,- kr.

Så samlet nypris med det hele er altså et stykke over 3.000,- kr.
Forventer ikke at få nypris, men hvis du er interesseret så send mig en mail, så snakker vi om det, også hvis du fx. kun vil have boardet uden PS'en osv.

SEND MIG EN EMAIL, hvis du er interesseret

Men nu nogle billeder

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen