S: Jackson Fusion Pro m. Bareknuckle Painkiller og patina.

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

S: Jackson Fusion Pro m. Bareknuckle Painkiller og patina.

Indlæg af Loomer »

Et styks spade der har været lidt rundt omkring sælges, da jeg ikke rigtigt bruger den.
Den ser ikke specielt pæn ud:

Billede

Det kan man ligesom se for sig selv. Når det så er sagt, er det stadig en megasvedig guitar, selvom vejen dertil har været lang. Da jeg fik den var den stort set et vrag, og intonationen var HELT off ligemeget hvad jeg gjorde. Elektronikken var også fucked. Jeg har ordnet båndene, skiftet floyden ud til en ny (der dog ikke er den bedste i verden, men den virker) og fikset elektronikken (dog lige lidt på min egen måde, som I kan se.)
Den har kort sagt været et smertens barn, så at sige. Den er også endt med at blive en massivt fed, punket fræserspade som intonerer rent, lyder fantastisk og spiller fedt. Den er dog bare i overskud nu. Lige pt. sidder der en Bareknuckle Painkiller i den. Jeg har de to org. singlecoil-sized humbuckers, og kan snildt smide en ny 5-way switch i også. Det skal lige siges, at denne model har Gibson-mensur, altså 24,75".
Den er fra Jackson's "Professional"-serie, og er derfor bygget i Japan. Japanske Jacksons har et rigtigt, rigtigt godt ry og jeg vil i den grad mene det er fortjent :)

Den står på Amager, og jeg tænker som udgangspunkt at tage omk 2000 for den, men det kan sagtens forhandles. Jeg er også åben for at sælge den uden Painkilleren til endnu billigere penge. Bytte kan også blive aktuelt så kom bare med bud.

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen