K: Boss DM-2 eller DM-3

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Snake Boots »

Jeg vil gerne købe en Boss DM-2 eller DM-3.

Mit mobilnummer: 29644108

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Vinta »

[quote=Snake Boots pid=63673 dateline=1410436148]
Jeg vil gerne købe en Boss DM-2 eller DM-3.

Mit mobilnummer: 29644108
[/quote]
 har du overvejet og vente og prøve den "nye" Boss DM2w der kommer inden længe?

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Snake Boots »

Hej Vinta

Tak for dit råd. Den skal jeg da prøve. Men umiddelbart vil jeg nok helst bare købe en gammel DM-2 - ikke fordi den nødvendigvis er bedre end den nye eller alt muligt andet godt, men fordi jeg kender den ud og ind som et par varme, udtrådte tøfler, der bare passer mig godt. :)

Vh
Last edited by Snake Boots 9 years ago, edited 1 time in total.

Vinta
Johnny B. Goode
Indlæg: 151
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Vinta »

Snake Boots skrev: Hej Vinta

Tak for dit råd. Den skal jeg da prøve. Men umiddelbart vil jeg nok helst bare købe en gammel DM-2 - ikke fordi den nødvendigvis er bedre end den nye eller alt muligt andet godt, men fordi jeg kender den ud og ind som et par varme, udtrådte tøfler, der bare passer mig godt. :)

Vh
forståeligt, havde selv en. Her er et link til DM-2w Dm-2 er lidt sjældne på brugtmarkedet, hvis jeg opdager en, giver jeg dig et praj:-)

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Lasse H »

Snake Boots skrev: men fordi jeg kender den ud og ind som et par varme, udtrådte tøfler, der bare passer mig godt. :)
Det beskriver sjovt nok også dens lyd meget godt :-) "en varm, udtrådt tøffel"
Last edited by Lasse H 9 years ago, edited 1 time in total.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Snake Boots »

Vinta, det lyder godt. Tak! Ja, det vrimler ikke med dem på brugtmarkederne, men jeg tror, der er rigtig, rigtig, rigtig mange derude i gemmerne. :) Både hos folk som ikke ved, de er noget værd, og hos folk, som ville være langt bedre tjent med en anden delay-pedal.

Lasse H, ja, du har ret. Og jeg må sige, at jeg jeg på en måde godt forstår hvorfor den er så hypet.. og så alligevel ikke. Den kan een ting, og det gør den godt. Men der er alverdens slags delay som er spændende/interessant, som den ikke kan, eller som andre pedaler gør langt bedre. En TC flashback med det der 2290-med-tilføjet-analog-snask-toneprint, catalinbread bånd-echo-tingene, den grønne line 6, DMM, div. Maxon, Eventide osv. osv.
Last edited by Snake Boots 9 years ago, edited 1 time in total.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Lasse H »

… og det var egentlig ikke ment som en kritik af pedalen, jeg synes blot, det var sjovt at bemærke :-)

Jeg har skam selv haft en engang (hvor forseglingen på de interne trimpots var intakt), men jeg fandt aldrig rigtig ud af den. Jeg tror, jeg endte med at synes, at den var bedst til noget slapback eller sådan noget.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Lasse H »

http://www.dba.dk/boss-dm2-boss-dm2-ana ... 011891671/

Det er ikke min annonce. Kender ikke sælger. Synes den er for dyr.

MEN du skal da have linket :-)

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Snake Boots »

Tak for tippet, Lasse. Den var helt klart alt for dyr, men jeg fik sælger med på en lavere pris. Desværre hoppede han fra i sidste øjeblik. Så jeg venter fortsat tålmodigt.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Barf »

Longshot, men jeg ligger inde med en DM-2. Dog virker dioden ikke længere. Hvis du ikke allerede har fundet en altså? Og hvis du har, må jeg så være så fræk at spørge, hvad DM-2'ere går for disse dage?

Mvh Jonas

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Snake Boots »

Barf skrev: Longshot, men jeg ligger inde med en DM-2. Dog virker dioden ikke længere. Hvis du ikke allerede har fundet en altså? Og hvis du har, må jeg så være så fræk at spørge, hvad DM-2'ere går for disse dage?

Mvh Jonas
Hej Jonas

Tak for din post. Jeg er gerne aftager, hvis vi kan blive enige om en pris som er fair for os begge. Jeg bruge pt en ibanez, som lyder super godt, men vil egentlig hellere have en til dm-2. Du kan evt. sende en sms på 29644108 eller sende en mail til aa1983 snabela gmail punktum com .

Vh Andreas

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Barf »

Hej Andreas

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh Jonas

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Rasmus »

Barf skrev: Longshot, men jeg ligger inde med en DM-2. Dog virker dioden ikke længere. Hvis du ikke allerede har fundet en altså? Og hvis du har, må jeg så være så fræk at spørge, hvad DM-2'ere går for disse dage?

Mvh Jonas
Det er ikke sikkert den er i stykker. De er lidt sære med dioderne de gamle Boss pedaler. Har du prøvet at Daisy chaine den med en anden pedal? Der har jeg oplevet har virket. 

Ellers er det fordi den skal have 12v ACA? Ellers burde den lyse på batteri! 

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Barf »

Jeg prøver det. Tak for tip

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: K: Boss DM-2 eller DM-3

Indlæg af Lund »

husk nu at det er 12 volt dc... ikke 12 volt AC.... ACA er bare boss´s sjove navn til deres adapter.... de gamle brugte 12 volt DC.

Men Daisy chain eller 12 volt dc så burde den virke.... ellers er det bare en modstand og en diode der skal fjernes... så kan den på 9 volt dc som alle de andre.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen