S: Pedaler og Pedaltrain!

Her kan du sælge dine ting
Besvar
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

S: Pedaler og Pedaltrain!

Indlæg af itsaysvuff »

[font=Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif]SÅ! Jeg skal have en Jaguar Thinline sådan ca. nu og roder derfor ud i gemmern'! Jeg sælger følgende og priserne er løse ideer:[/font]



[font=Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif]

Moddet Blues Driver : kan ikke huske moddet, men den lyder fedt og er ikke så "fizzy" i diskanten + at hele gain spekteret er mere brugbart! - 800,-[/font]


[font=Helvetica, Arial, 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif]Death By Audio Kill Kill Filter : Helt ubrugt og bliver vidst heller ikke lavet mere, hvis man er til den slags - 800,-
Crowther Hot Cake Klon : ikke videre køn, men fungerer perfekt. Jeg spiller bare ikke på Vox forstærkere som den jo er født til! - 500,-
Mutron Octave Divider klon (BYOC) : overhovedet ikke særlig køn (jeg har købt den brugt), men har den helt rigtige lyd til Neil Young smadder. - 500.-
Holy Grail Nano - fin og helt funktionsdygtig - 500,-
Thomas Organ Crybaby - vintage og alt det der pjat, moddet til at køre på 9v strømforsyning, meget slidt, en lille løsforbindelse, som jeg bare ikke har haft tid eller lyst til at kigge på; får bare ikke brugt wah - men det her er jo 
en af dem folk flipper over - 800,-

Pedaltrain Nano - næsten ikke brugt, velcro er sat på og har ikke ekstra, softcase - 300,-
 
Står i Aalborg
[/font]
Last edited by itsaysvuff 9 years ago, edited 1 time in total.

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen