SOLGT: Selmer Treble´N´Bass MkII

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

SOLGT: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Abaddon »

Jeg sælger min Selmer Treble´N´Bass MkII fra perioden 1963-65. Komplet gennemrenoveret med nye F&T elektrolytter i strømforsyningen, nye Bourns potmetre, hele bias kredsløbet skiftet og der er tilføjet trimmepotmeter til at justere bias  (i det oprindelige kredsløb skal man have fat i loddekolben for at justere). Nye anodemodstande til preamp rørene samt nye metalfilms modstande og skærmet kabel i inputs. Originale trafoer og "mustard" / styroflex kondensatorer i signalvejen.

Helt friske JJ E34L udgangsrør. Med i prisen er frit valg fra min rørsamling af NOS og udmålte brugte GZ34 ensretterrør (mullard, siemens, amperex bugle boy m.fl) og Ecc83/12ax7/5751 preamp / fasesplitter rør (mullard, philips, valvo, GE, Raytheon, Fivre "longplates" m. fl.).

SOLGT!

Kan ses og prøves med forskellige 1x12, 2x10 Weber silver ten/blue pup og Weber MiniMASS 50 attenuator i Sydhavnen i københavn.

Billede

Billede

Billede

Billede
Last edited by Abaddon 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af FunkyValle »

Hvis det er den samme som jeg lånte af dig for et par år siden, kan jeg stå inde for, at den lyder lige præcis som en Selmer treble 'n' bass mkII skal lyde. En konge forstærker!!!
Last edited by FunkyValle 9 years ago, edited 1 time in total.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Abaddon »

Hej Jakob, tak for det. Det er samme forstærker, jeg er dog i mellemtiden blevet helt færdig med at renovere den - det lyder den bestemt ikke ringere af. Men er det ikke noget med at i rykker tilbage til kbh? Så skal du da ha' den  ;)

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Abaddon »

Hov for resten, bagpladen følger naturligvis med

Billede

Inklusive denne fine instruks i hvordan man undgår det der trælse og uønskede forvrængning  :rolleyes:

Billede

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Abaddon »

[font='Open Sans', Arial, Helvetica, sans-serif]Ny pris. Jeg har sat den op med et Mullard GZ34 (et ægte, ikke reissue), Fivre 12ax7 long plate i Bass kanalen, GE JG-5751 fra 1950'erne i Normal kanalen, Philips ecc83 fasesplitter. Det er fjolle billigt for en så gammel forstærker i top stand og med den rørbestykning. Kom og prøv den![/font]

Kajak
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Kajak »

Hej, 

Er godt klar over, at posten er ved at være lidt gammel, men ville alligevel lige høre, om den også skulle være solgt?

Mvh. Kasper

Abaddon
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Selmer Treble´N´Bass MkII

Indlæg af Abaddon »

Hej,

Den er her skam endnu og stadig til salg, samme pris. Send evt en pm hvis du er interesseret, så kan vi tage den derfra.

/Andreas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen