SOLGT Lehle dual SGoS

Her kan du sælge dine ting
Besvar
mrkiammi
Himmelhund
Indlæg: 47
Tilmeldt: 10 years ago
Kontakt:

SOLGT Lehle dual SGoS

Indlæg af mrkiammi »

Jeg sælger jer måske den  bedste amp switcher man kan få?!?
rigtig mange verdens stjerner benytter Lehle så der må være noget om det.


jeg vil lade producenten beskrive hvad den kan:
for den kan rigtig meget!
Lehle Dual SGoS bruges til at skifte mellem eller kombinere 2 forstærkere. Output A og B er til forstærkere, og har separate volume-kontroller. Lehle Dual SGoS har også indbygget tuner-mute (Output T), så man kan stemme uden støj med ét tryk og samtidig have tuneren ude af signal-kæden. Lehle Dual SGoS kommer med stereo-input, så man kan udnytte sin stereo reverb/delay hele vejen.
Lehle Dual SGoS har flere modes og er som standard sat til 'layer'-mode (A+B+T aktiveres/deaktiveres hver for sig, dette muliggør kombination af alle tre loops i lag). Dual SGoS kan også programmeres til enten-A-eller-B-eller-T (de forskellige loops ophæver hinanden) eller multi-mode, hvor ét tryk kan aktivere flere loops på én gang.
Lehle Dual SGoS er fuldt MIDI-programmerbar og kan styres og synkroniseres med andre Lehle SGoS switchere.

pedalen er i god stand, men jeg får den ikke brugt, så skal en anden have glæden af den
den er i god stand billede er i link
Last edited by mrkiammi 8 years ago, edited 1 time in total.
dont wait for someone else to give you something."All you ever have is your excuses or motivation. You can either sleep all day, or stay up all day. It's really all about EMPOWERING YOURSELF."

mrkiammi
Himmelhund
Indlæg: 47
Tilmeldt: 10 years ago
Kontakt:

RE: B/S high-end Lehle dual SGoS

Indlæg af mrkiammi »

Ingen der kan bruge super kvalitets amp switcher??
læs mere om den her http://www.effektpedaler.dk/product.asp?product=2863
dont wait for someone else to give you something."All you ever have is your excuses or motivation. You can either sleep all day, or stay up all day. It's really all about EMPOWERING YOURSELF."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen