Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Her kan du sælge dine ting
Besvar

Vis indlægget.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Odgaard »

Er der billeder af den?

(Gætter på det ikke er den fra guitarvillage)


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Kan du ikke poste dem i offentlighed?

Ellers vil jeg da også gerne se dem - sorenalwan@gmail.com

Supersælgeren
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Supersælgeren »

Er ikke lige den skarpeste på telefonen herinde desværre! Men sender selvfølgelig gerne på mail :)


Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Lasse H »

hr.mingsen/at/gmail.com

:-)
Last edited by Lasse H 8 years ago, edited 1 time in total.



Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Supersælgeren skrev: Op :)
Jamen, når nu du har så pokkers travlt med at komme af med en ellers relativt eftertragtet forstærker, at du både finder det nødvendigt at bumpe din annonce allerede efter én dag, samt er villig til at give afslag i pris, hvis du kan slippe hurtigt af med den osv. osv. - kan du så ikke svare mig på ét spørgsmål:

Hvordan kan det være, at du her samt i private mails hævder, at det er din kammerat, som har arvet den efter sin døde morfar, men at den her på DBA har en lidt anden historie?

http://www.dba.dk/guitarforstaerker-mar ... 019553948/

Og just for the record er den hverken på 375 Watt eller koster 30.000 fra ny...

Supersælgeren
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Supersælgeren »

Haha, så du mener at det er mærkeligt at give afslag ved hurtig handel? Hvis man gerne vil af med ting, så er det sådan det fungere normalt ;)
Desuden har jeg ikke spurgt om din ekspert mening, mht. Hvordan jeg forhandler på min vens vegne - så forstår slet ikke hvad du har så ondt i måsen over? 

Ang. Dba, så er det ikke min annonce, den du viser! Kan være det er min kammerats, hvilket igen styrker hvad jeg har skrevet til dig i private mails, som du sidder og vælger at dele herinde? Det siger vidst mere om dig end om mig :)

Syntes du skulle holde dig fra opslaget, hvis du ikke hsr interesse i at købe forstærkeren - i stedet for at opføre sig som et lille barn. Og just for the record - hvor står der også at det er det? ;) Der står 100w i annoncen, så brug hovedet geni ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Supersælgeren skrev: Haha, så du mener at det er mærkeligt at give afslag ved hurtig handel? Hvis man gerne vil af med ting, så er det sådan det fungere normalt ;)
Desuden har jeg ikke spurgt om din ekspert mening, mht. Hvordan jeg forhandler på min vens vegne - så forstår slet ikke hvad du har så ondt i måsen over? 

Ang. Dba, så er det ikke min annonce, den du viser! Kan være det er min kammerats, hvilket igen styrker hvad jeg har skrevet til dig i private mails, som du sidder og vælger at dele herinde? Det siger vidst mere om dig end om mig :)

Syntes du skulle holde dig fra opslaget, hvis du ikke hsr interesse i at købe forstærkeren - i stedet for at opføre sig som et lille barn. Og just for the record - hvor står der også at det er det? ;) Der står 100w i annoncen, så brug hovedet geni ;)
Jeg ved ikke, hvem der lader til at have mest ondt i måsen her? Det undrede mig bare meget. Især når nu billederne af forstærkeren på DBA er de samme, som du har sendt til mig.

Men når nu du ikke vil svare på mit spørgsmål, må jeg jo tænke mit. Og jeg må tilstå, at det hverken inkluderer døde morfædre eller spil-ophør.
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

Supersælgeren
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Supersælgeren »

Jeg ville umiddelbart sige dig! 

Og mærkeligt at du så henviser den til din kammerat? :)
Anyway - har svaret dig, og bedt dig om at lade vær med at kommentere videre - da du alligevel ikke er interesseret i at købe den.

Fortsat god dag sasha!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Supersælgeren skrev: Jeg ville umiddelbart sige dig! 

Og mærkeligt at du så henviser den til din kammerat? :)
Anyway - har svaret dig, og bedt dig om at lade vær med at kommentere videre - da du alligevel ikke er interesseret i at købe den.

Fortsat god dag sasha!
???

Nu ligger landet sådan, at jeg af og til hjælper folk med at finde netop disse forstærkere. Så selv om min buddy og jeg faktisk var interesserede, var der godt nok lidt for mange "lidt for mystiske" detaljer omkring netop denne Marshall, til at bevare den umiddelbare interesse for den. Men også god dag til dig, Supersælger...

Supersælgeren
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Supersælgeren »

Mærkeligt han så vil hente den på lørdag! Men det i orden kammerat :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Så er det vist ikke den samme buddy, vi snakker om.

Supersælgeren
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Supersælgeren »

Haha! Tror bare ikke du har styr på dine facts, og derfor skal sidde og ødelægge andres opslag :) barnligt..
Last edited by Supersælgeren 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Marshall super lead 100w, 1972 top forstærker.

Indlæg af Sasha »

Tro du, hvad du vil.

Min ven er kørt til Sjælland i dag for at hente en anden Marshall...


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen