S: Pedaler, Hamhub, baskrop

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: Pedaler, Hamhub, baskrop

Indlæg af Førslev »

Jeg skal have ryddet op i alt mit lort så here goes.
Det bor i Roskilde, tæt ved stationen.

JamHub Greenroom 3.000,-
Monitorsystem til hjemmeøvning. Fremstår som ny med original emballage. Har været brugt få gange til lydløs bandøvning i lejlighed.
Systemer er hamrende smart - man smider sine instrumenter og mics i systemet og tager hovedtelefoner på. alle kan så styre deres eget mix i deres hovedtelefoner. Super til jams i lejligheden. Har hørt om folk der brugte det til live monitormix men har ikke selv prøvet det til det formål. Nyprisen hos 4sound er 3.549,-

Warp Factor: 200,-
Metalfræs for alle pengene. strømforsyning medfølger. Kan få selv den rareste forstærker til at lyde ond som Lucifer selv. masser af fræs bund og umpf. Derudover ligner den lidt en landmine smile-humørikon

Quad Chorus: 200,-

HAr ikke selv prøvet den. Kræver strømforsyning og jeg har ikke gidet lede efter en. Det er en jeg har fået og ham jeg fik den af sagde at den virker. Nyprisen var 3.195,- ifølge mærkaten i bunden. sælges som beset.

Nano Clone: Gratis ved afhentning
Jeg ved den virker alene, men så snart jeg putter den i mit board her og skriger den. Jeg gider ikke have lortet liggende. Hent den gratis.

Kanalskifter til Peavey Classic 30: 50,-
Ikke meget at beskrive. Den virkede sidst jeg brugte den. Har ikke haft den peavey i snart 10 år så take it or leave it.

Squier Jazz Baskrop: 250,- uden tilbehør 400,- med tilbehør
Ahorn, natural finish. Kommer fra en vintage modified bas som er blevet høstet for reservedele. Tilbehør er Slagplade, Pickups, stropknopper og bro. Jeg har muligvis også kontrolpladen et sted. Sælges med eller uden tilbehør.

Kontakt mig her eller via PM
Last edited by Førslev 8 years ago, edited 1 time in total.

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen