S: Elguitar - Ibanez JS100

Her kan du sælge dine ting
Besvar
lbm
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af lbm »

[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Elguitar, Ibanez JS100 sælges![/font]

http://www.dba.dk/elguitar-ibanez-js100 ... 022224529/

[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Jeg sælger min Ibanez JS100 - Joe Satriani Signatur. [/font]
[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]
Guitaren har nogle år på bagen, men den spiller og lyder fint og fremstår flot. Floyd Rose-systemet er noget ustabilt, hvorfor jeg har blokeret broen for mere stabil stemning. Dette kan dog let fjernes igen. Med pull/push-potmetret i tonekontrollen kan du splitte humbuckerne og få single coil-lyd.[/font]


[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Båndene trænger til en kærlig hånd. Derfor den lave pris.[/font]

(Opdatering: 
Guitaren har været gemt væk i en periode, hvorfor der har dannet sig lidt overfladerust/ir på båndene, hvilket har givet en let metallisk mislyd. Efter at have spillet lidt på den, kan jeg dog konstatere, at det hurtigt slides af. Om den fortsat vil kræve en behandling, kan jeg ikke afgøre, men personligt kan jeg sagtens spille på den, som den er.)

[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Guitaren kommer med flight case samt rem med straplocks. God og alsidig guitar til pengene.[/font]

[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Nyprisen har ligget omkring 7000 kr. Sælges for 1500 kr.[/font]


[font=DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif]Befinder sig i 7080 Børkop, men jeg kommer en del omkring i landet - Aalborg - Århus - København - Ribe/Esbjerg.[/font]

For billeder, se her:

http://www.dba.dk/elguitar-ibanez-js100 ... 022224529/
Last edited by lbm 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af Odgaard »

Hvilken type kærlig hånd har båndene brug for - skal der nye bånd på, en planing af enkelte bånd eller alle bånd (eller noget andet)?

lbm
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af lbm »

Odgaard skrev: Hvilken type kærlig hånd har båndene brug for - skal der nye bånd på, en planing af enkelte bånd eller alle bånd (eller noget andet)?
Ja, der må jeg melde pas...

Jeg kan bare høre, at det 'skramler' en del visse steder på gribebrættet, når man spiller. Guitaren har været gemt væk i en længere periode, og der har dannet sig lidt rust/ir/snavs på båndene, som giver en lidt metallisk mislyd. Hvor stor en behandling, det kræver at udbedre, har jeg ikke den fornødne ekspertise til at vurdere :)

vh

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af Odgaard »

Har du undersøgt vibratosystemet nærmere ift., hvad der gør det ustabilt?

lbm
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af lbm »

Odgaard skrev: Har du undersøgt vibratosystemet nærmere ift., hvad der gør det ustabilt?
Igen er jeg ikke ekspert. Jeg fik engang (en del år siden) en tekniker i Eskildsen som det hed dengang til at kigge på den og justere den til, men uden den store effekt. Jeg skal ikke kunne sige, om en dygtig tekniker vil kunne få den til at makke ret.

vh

lbm
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: S: Elguitar - Ibanez JS100

Indlæg af lbm »

Opdatering vedr. båndene: 

Guitaren har været gemt væk i en periode, hvorfor der har dannet sig lidt overfladerust/ir på båndene, hvilket har givet en let metallisk mislyd. Efter at have spillet lidt på den, kan jeg dog konstatere, at det hurtigt slides af. Om den fortsat vil kræve en behandling, kan jeg ikke afgøre, men personligt kan jeg sagtens spille på den, som den er.
Last edited by lbm 8 years ago, edited 1 time in total.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen