Solgt: Orange AD30R combo

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Solgt: Orange AD30R combo

Indlæg af Telemaster »

Jeg har for mange forstærkere. "Findes det?", tænker du nok, og fair nok, men det gør det altså, og især når man deler øvelokale med mindst to andre, der har lidt svært ved at styre købelysten på det punkt. Det er blevet nærmest lidt pinligt at se på, og nu skal der ske noget. Derfor må denne i øvrigt meget fine Orange combo videre. Den står på dba til 4.999, men fordi du er gear-freak og ikke er lavet af penge, vil jeg godt slå 9 kr af prisen - sådan skal det sgu heller ikke være. Vil jeg bytte med noget fedt? Ja, selvfølgelig, men bemærk venligst de sidste to ord i spørgsmålet: "noget fedt". Din Squier Affinity, der tørrer røv på samtlige CS Strater, du har prøvet, hørt om og set på internettet, kan du stille ud til storskrald, mens du giver dig selv dummeflade med en knust flaske, fordi du overvejede at spørge. Har du derimod noget stående, som sådan en som mig kunne tænkes at være interesseret i, er du velkommen til at spørge, men der er vis risiko for at blive hånet og latterliggjort. Sådan er reglerne. Jeg kan ikke se, at der skulle være noget som helst i vejen med reglerne. Nå, men som sagt: skulle du lige inde med noget interessant, må vi snakke om det. Om der så skal lidt penge den ene eller den anden vej. kan vi jo altid diskutere.

Bemærk venligst, at jeg har oppet mig og indspillet et lydklip, så du kan danne dig et indtryk af banditten. Overskudsagtigt, skulle jeg mene! Det er en Gibson SG direkte i forstærkeren uden efterredigering af nogen art. Først behersket volumen med lidt rumklang og neck-pickup, senere bridge-pickup. Til sidst skruer jeg op, så det bliver rigtig sjovt. Can you dig it? 

https://soundcloud.com/forbandedeungdom/orange-ad30r

http://www.dba.dk/guitarcombo-orange-ad30r-30/id-1023070012/
Last edited by Telemaster 8 years ago, edited 1 time in total.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Orange AD30R combo

Indlæg af Kallum »

Hmm, det kunne jeg godt hvis ikke jeg havde været så fattig, og så dårlig til at forhandle/true om priser.

Bytte med et dørslag (plast) og alt Behringer i universet?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Orange AD30R combo

Indlæg af Telemaster »

Er dørslaget tæt?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Orange AD30R combo

Indlæg af Kallum »

Mjaaaeeej, det er ærlig talt en smule ramt af tiden, det er jo sådan et semi vintage dørslag fra 2004. Med lidt fingersnilde og lidt håndører til lappegrej, kan det blive som nyt på et par timer. Jeg har ikke selv gjort noget ved det, da jeg har haft utrolig travlt med at rette folk som tager fejl på internettet.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Orange AD30R combo

Indlæg af Telemaster »

Det er du altså ikke blevet helt færdig med, kan jeg se. Der er i hvert fald et kommentarspor på Jim Lyngvilds facebook, der lige mangler det sidste touch, før det er fejlfrit. 

Det lyder fedt med det dørslag! 4.500 oveni, så har vi en aftale!
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: S: Orange AD30R combo

Indlæg af Telemaster »

Solgt.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen