Gretsch Rancher Jr Historic Series

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Gretsch Rancher Jr Historic Series

Indlæg af Telemaster »

Jeg har for mange guitarer. Ja. Det findes. Og det har jeg. Spørg selv de andre fra øveren. Spørg min kæreste derhjemme. Spørg min bankrådgiver.  Eller, endnu bedre, spørg dig selv, om du mon ikke har plads til en mere? En lille en? For den er nemlig ikke ret stor den her. Til gengæld er den hamrende fed. Og lad os bare være ærlige. Du har jo allerede en eller flere dreadnought- eller concert-modeller til den store westernlyd, men du mangler altså den der cool, lille spilledåse med den charmerende, fokuserede mellemtone og delikate top, som får dig til at skinne som en diamant mellem alle de andre leverpostejsguitarister med deres skingrende forudsigelse J-45 og HD-28. Her får du et eksemplar af legendariske Gretsch's første asiatisk producerede serie af westernklassikere.

Den er lille, den har en usædvanligt vellydende indbygget pickup, medfølgende uoriginal hardcase med autentisk roadwear og den er sexy as Hell.

Prisen er 5 af de lange, men du er jo gearfreak, så vi finder nok ud af noget, medmindre du kommer med urealistisk lave bud, hvorefter du vil blive mødt med latter og spydigheder far den allermest ondskabsfulde kommodeskuffe i mit helvedesdybe indre. Det samme gælder bytteforslag. De er fair nok, men helt og holdent på eget ansvar. 

http://www.dba.dk/western-gretsch-rancher-jr/id-1023072580/
Last edited by Telemaster 8 years ago, edited 1 time in total.
So many assholes, so few bullets


Vis indlægget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen