Oprydningsudsalg - tuner, trådløst, alberta, boost

Her kan du sælge dine ting
Besvar
Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Oprydningsudsalg - tuner, trådløst, alberta, boost

Indlæg af thomasrytter »

Jeg har i forbindelse med julerengøringen ryddet lidt ud i gemmerne, og havde et par forskellige ting liggende, der bare samler støv og ikke bliver brugt. Kom med et bud - stort som småt - hvis der er noget af det, du kan bruge:


Sennheiser EW100 trådløst system med både instrumentpack og trådløs mikrofon

Købt brugt af en troværdig gut, der garanterede mig for, at det virker som det skal. Jeg oplevede dog på et job, at recieveren pludselig i 3. sæt begyndte at stå og skifte rundt mellem kanalerne af sig selv. Derfor røg det på hylden, og jeg har faktisk ikke haft det fremme siden. Kom med et bud, hvis du kan bruge det til et eller andet. Det er et cool sæt, der fra ny har ligget på omkring de 5k.

Billede



Behringer pedaltuner

Ganske fin kromatisk tuner i pedalformat, der gør det den skal. Til begynderen, eller guitaristen der mangler en backup/hjemmetuner.

Billede



EHX Linear Power Boost

Clean boost. Ikke så meget at sige til det. Velcro under bunden.

Billede



T-rex Alberta

Den blå klassiker fra T-rex med dino-logo und alles. Godt brugt på landevejen gennem de sidste 10 år. Potmetrene skratter lidt og kan drille, men den virker som den skal. Hvis man har hænderne rigtigt skruet på, kan det garanteret ordnes uden større besvær.

Billede


Kan afhentes på Frederiksberg - kom med et bud :)

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Oprydningsudsalg - tuner, trådløst, alberta, boost

Indlæg af thomasrytter »

Trådløst er solgt.

I anledning af julen kan du snuppe tuner, boost og alberta for en plov...

:thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen