Ska' do ha mixet en plade?

Mangler du nogen til bandet? Så kan du måske finde nogen her.
Besvar
ffsjake
Himmelhund
Indlæg: 44
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Ska' do ha mixet en plade?

Indlæg af ffsjake »

Jah, hvis du ikke selv er i stand til at mixe dit materiale ordentligt, så er der jo nogle andre der må kunne gøre det.
Prisen er dog tit et problem, men frygt ej; Jakob Grosen er her!

Jeg har arbejdet med at indspille og producere musik i snart 7 år, dog skal jeg være ærlig og sige at jeg først er blevet rigtig god til det inden for de sidste halvandet år.
Derudover er jeg studerende på Medie og Sonokommunikation, eller Sonic College som det kommer til at hedde, i Haderslev hvor jeg til daglig sidder og arbejder med lyd på computeren i alle mulige afskygninger.

Det jeg kan tilbyde er en pris på 400 kr. for mix og mastering af 1 sang og hvis det er mere end 4 sange kan vi begynde at tale om mindre rabat-beløb.'

Derudover har jeg selvfølgelig lidt materiale liggende på nettet: <!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/jakob-grosen">htt ... -grosen</a><!-- m -->
Jeg er selv hovedkomponist på alle værkerne, hvor værkerne "Spark" og "Floor" er 2 ud af 3 numre fra min førsteårs opgave på uddannelsen.

Jeg er som regel at fange her på forummet eller på mailen: sunfolk88 @ gmail.com
Kun seriøse henvendelser, tak :)
[font='Open Sans', Arial, Helvetica, sans-serif]Gibson Les Paul Studio / Ibanez RGT 6 EXFX / Ibanez EGEN8 / Ibanez AFS75TD
Sigma SG / Squier Jazzmaster / Akkustisk Tellson / LTD D5 / Hjemmestrikket Tele-bas[/font]

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen