Guitarist søger legekammerater

Mangler du nogen til bandet? Så kan du måske finde nogen her.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Guitarist søger legekammerater

Indlæg af sørendybdal »

30-årig guitarist søger musikalske legekammerater. Måske mangler I en guitarist i Jeres band, måske går du/I med lyst til at starte noget nyt op, eller måske leder du/I bare efter én at udveksle musikalske idéer med? Jeg har mange års erfaring fra diverse bands, har bevæget mig inden for forskellige genrer (rock, pop, funk, jazz) og skriver jævnligt musik selv. Min egen forestilling går i retning af et solidt rockband i stil med Foo Fighters, Queens of the Stone Age etc. (har skitser til sange liggende), men har du/I andre idéer, er det meste umiddelbart velkomment (den hårdeste metal og den blødeste pop kan stå af her). Jeg er mest til egenkomponeret musik, men et etableret kopiband med jobs i kalenderen kan også have interesse.
Jeg bor pt. i Holstebro og arbejder i Herning, men kører gerne til Aarhus eller et sted midt imellem.

Lyder det interessant, så send en mail på s_renandersen[at]hotmail.com
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Guitarist søger legekammerater

Indlæg af modabass »

Jeg vil lige smide en anbefaling. Søren er flink og stueren. Han spiller en habil omgang hegn og har en god humor. Jeg havde fornøjelsen af at lege med Søren af flere omgange i gymnasiet og senere i Frolk hvor vi legede spillemænd med fræs.

;-)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Guitarist søger legekammerater

Indlæg af sørendybdal »

Tak, Morten ... 'spillemænd med fræs', he, he. Det var sådan, vi skulle have brandet os selv i sin tid. Mon de stadig snakker om os i Polen?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

modabass
Himmelhund
Indlæg: 26
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Guitarist søger legekammerater

Indlæg af modabass »

Polen bliver aldrig det samme igen. Mon de stadig putter frosne jordbær i saftevandet?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen