Sanger/producer søger legekammerater

Mangler du nogen til bandet? Så kan du måske finde nogen her.
Besvar
Daniel
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Sanger/producer søger legekammerater

Indlæg af Daniel »

På udkik efter instrumentalister til bandopstart. Målet er at skabe et alsidigt band med et hav af forskellige instrumenter. Så hvis sidder og har fri 2 dage om ugen til at skabe noget nyt og spændende hvor vi bygger musikken op fra bunden, så skriv en besked på <!-- e --><a href="mailto:danieltuladhar@hotmail.com">danieltuladhar@hotmail.com</a><!-- e -->


Guitar, fløjte, trompet/blæs, synth, keys, indisk/latin perk/tabla/sitar, Cello/strygere, trommeslager/electro, banjo you name it. Alt har interresse.

Jeg forventer foruden at man har en del erfaring, at man brænder for at skabe nye universer og er super passioneret omkring musik.

Her kan du/i lytte til lidt jeg har arbejdet med.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.danieltuladhar.com/danieltul ... /danieltul ... Album.html</a><!-- m -->



Kontakt: Daniel Tuladhar
Mail: <!-- e --><a href="mailto:danieltuladhar@hotmail.com">danieltuladhar@hotmail.com</a><!-- e -->

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Sanger/producer søger legekammerater

Indlæg af kraen »

Det er måske en god idé at skrive, hvor i landet, du befinder dig.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sanger/producer søger legekammerater

Indlæg af GodSpeedDK »

Komplet OT: @Daniel: Skulle lige tjekke din hjemmeside ud, for at se, hvor i landet vi befinder os, og kom i den forbindelse til at gå i krig med "2'nd Album". Jeg skal skynde mig at sige, at jeg ikke selv på nogen måde er fan af genren, og det bliver ikke mig, der kaster penge efter din musik, MEN ... hvis der skulle sidde andre derude, der er til funky, soul'et og eksperimenterende (ikke mindst på produktionssiden) pop-musik, af den engelske skole, så bør I unde jer selv at tjekke det ud! Der er virkelig nogle genrekolleger (også i international klasse), der bør se sig overordentligt nervøst over skulderen, hvis du får hul igennem til de rigtige kanaler.

Kæmpe :thumbup: herfra!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen