Øvelokale med plads til en guitarist søges (Kbh)

Mangler du nogen til bandet? Så kan du måske finde nogen her.
Besvar
Brugeravatar
They
Himmelhund
Indlæg: 27
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Øvelokale med plads til en guitarist søges (Kbh)

Indlæg af They »

Hej folkens,

Det er ellers længe siden jeg har benyttet mig af forummet. Det er skønt at se at der stadig er lidt liv herinde :)

Jeg er kommet i den situation at mit band er faldet fra hinanden, hvilket har haft den konsekvens at vi har været nødt til at opsige vores øvelokale... Desværre...

Jeg er ikke stoppet med at spille, men jeg er til gengæld "gået solo" i en grad hvor, jeg for tiden kun spiller på mine akustiske guitarer. Men min forstærker (top og kabinet), et par elguitarer og pedalboard har jeg dog ikke i sinde at give slip på. Derfor søger jeg nu et øvelokale, hvor der er plads til at jeg kan have mine ting stående, og hvor jeg engang imellem kan tage ud og øve lidt. Jeg kommer selvsagt ikke til at tage meget tid fra en øvekalender, så jeg vil være let at passe ind.

Jeg bor i Valby, så det meste i Københavnsområdet ville være perfekt. Eneste krav er at det er et sted hvor man kan stole på at have sit grej sikkert...

Er der mon nogen herfra, der har en plads i sit lokale som jeg (for en rimelig pris) kan leje mig ind på? Eller evt. nogen der har et godt råd?


På forhånd tak!
/Rasmus

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen