Ordensregler på Gearfreak

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Jake »

Jeg vil også sige tak til moderatorerne for at komme med dette udspil så hurtigt.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Morten M »

Et af de aspekter ved musik forum, der er rigtigt godt. Man har muligheden for at kommunikere direkte med instrumentmagere og andet proff godtfolk inden for musik. Det er unikt. En guldgrube af viden for læserne. Især i en tid hvor antallet af musikhandlere til stadighed kun går en vej.
De proff brugere af gearfreak har hele tiden spillet med åbne kort til gavn for dem selv og os læsere/brugere. Opfatter link til firma i brugersignatur som ren service i øvrigt.
Synes hele debatten om regler for reklame er overflødig.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af GodSpeedDK »

kraen skrev:Følgende bedes gennemlæses:
Ordensregler for dette forum
1)
- Tal pænt til hinanden, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Der kan i øvrigt hentes inspiration her: http://bandeklubben.dk/page1005.html

Personligt glæder jeg mig til at få anledning til at bruge en hel del af dem :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Jens H »

Problemet med at forholde sig til det skrevne kan være at nogle mennesker er fantastisk gode til at skrive mellem linjerne, så de faktisk har sagt 3 linjer hvergang de har skrevet 1.
Synes det er problematisk, da de fleste her er intelligente nok til at forstår hvad der skrives, og ikke kun læse hvilke ord der skrives.

Men ellers fint med nogle retningslinjer. Der er ikke umiddelbart noget jeg finder urimeligt.
Og generelt så synes jeg at vi alle skal "gribe i egen barm", og styre vores stolthed og temperament lidt.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af thomasrytter »

Jeg må give Jens ret. Det er de syredryppende, sarkastiske stikpiller der er det største problem, og dem er det nok sværere at formulere regler imod?

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Loomer »

[quote="thomasrytter"]Jeg må give Jens ret. Det er de syredryppende, sarkastiske stikpiller der er det største problem, og dem er det nok sværere at formulere regler imod?[/quote]

Ingen må nogensinde skrive nogen indlæg nogensinde igen, overhovedet.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Anonym »

Hmm gad vide hvad der ville ske, hvis alle skrev under på at det var okay helt uden regler og moderation overhovedet..?

Dvs man havde på forhånd accepteret at kunne blive kaldt alverdens gloser og man kunne hænge folk ud med navns nævnelse helt uden ansvar...Når blot alle var enige om ingen regler...

Bare en tanke....

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Loomer »

Det kan faktisk godt være urimeligt sjovt. Jeg har i mange år posted på Clonemetal.dk, hvor der vitterligt ingen regler er. Deres off-topic er ren kaos, men enormt underholdende.

Lidt ligesom et stockcar-løb, hvor samtlige kørere er stærkt udviklingshæmmede.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af Sasha »

[quote="thomasrytter"]Jeg må give Jens ret. Det er de syredryppende, sarkastiske stikpiller der er det største problem, og dem er det nok sværere at formulere regler imod?[/quote]

Ja, det er pokkers. Men lad os da for guds - om ikke andres - skyld da få lavet nogle strikse regler, så der kan blive lagt lidt låg på begejstringen! Der må ryddes op i denne anarkistbiks!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Ordensregler på Gearfreak

Indlæg af thomasrytter »

[quote="Sasha"][quote="thomasrytter"]Jeg må give Jens ret. Det er de syredryppende, sarkastiske stikpiller der er det største problem, og dem er det nok sværere at formulere regler imod?[/quote]

Ja, det er pokkers. Men lad os da for guds - om ikke andres - skyld da få lavet nogle strikse regler, så der kan blive lagt lidt låg på begejstringen!

:-)[/quote]

Ja, begejstringen herinde vil jo ingen ende tage for tiden, så måske var det ikke en dum ide med et enkelt låg eller to?

Og ja, jeg kan da også godt for syns skyld lige sætte en lille afvæbnende smiley ind ;)

P.S. Point taken...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen