Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Første øver med live-bandet... Gode gamle kammerater, det gør det hele så meget bedre når man nyder hinandens selskab som vi gør...

NO2: At spille på min ESP 400 Series Strat igen, havde jo helt glemt hvor fed den var... Jeg må nok snart have den forbi Jens-H til at få en ny saddel..
Bah

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Nu med flybilletter til Barcelona i november.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Det går ret godt for koncertbilletterne på køleskabsdøren, der er 3 i denne måned alene..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="fortytwo"]NO: Det går ret godt for koncertbilletterne på køleskabsdøren, der er 3 i denne måned alene..[/quote]

Hvilke er der tale om?

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Fed koncert i går på grisen - knald på, 2 fede sæt, og proppet hus. Og så en lille forestående...

NO2: Morfar, så jeg kan blive frisk til...

NO3: Kellerdirk i aften. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"]
NO2: At spille på min ESP 400 Series Strat igen, havde jo helt glemt hvor fed den var... Jeg må nok snart have den forbi Jens-H til at få en ny saddel..[/quote]

Så kan du også få fræst ud til den humbucker. ;)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="kraen"][quote="fortytwo"]NO: Det går ret godt for koncertbilletterne på køleskabsdøren, der er 3 i denne måned alene..[/quote]
Hvilke er der tale om?[/quote]
BigBang i Lille Vega d.18.
Prince i Forum d.20.
Scissor Sisters i Store Vega d.29.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Victor Smith´s betragning om Swamp Ash´ ypperste kvalitet som "tonewood" til guitarbygning:

"Det er da om ikke andet sjovt, at man med munden kan puste luft hele vejen igennem sådan en planke, der svarer til en elektrisk guitars længde".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Aftentur på den nørdede måde: <a href="http://sportypal.com/Workouts/Details/7 ... 78cc8&ms=0" rel="nofollow">http://sportypal.com/Workouts/Details/7 ... c8&ms=0</a> :lol:

NO2: små 9 km ... så nu skal der slappes med "Hitman" på skærmen ...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Aftentur på den nørdede måde: <a href="http://sportypal.com/Workouts/Details/7 ... 78cc8&ms=0" rel="nofollow">http://sportypal.com/Workouts/Details/7 ... c8&ms=0</a> :lol:

NO2: små 9 km ... så nu skal der slappes med "Hitman" på skærmen ...[/quote]

Er det ikke mærkeligt, at gå ud, og komme hjem 6 meter højere oppe? Jeg ville synes det var pænt underligt, i hvert fald.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="kraen"][quote="Barf"]NO1: Så fik jeg endelig købt mig en Macbook Pro. Jeg håber på (og regner med), at den så gør det muligt at indspille og afspille musik, med det udstyr jeg har stående.
[/quote]

Og en utrolig venlig ekspedient, du handlede med ;) [/quote]

Det må man sige. Jeg er i hvert fald utrolig glad for den indtil videre. I morgen skal den så stå den store prøve, når jeg vil forsøge at få den sat op med mit lydkort osv.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]Er det ikke mærkeligt, at gå ud, og komme hjem 6 meter højere oppe? Jeg ville synes det var pænt underligt, i hvert fald.[/quote]

Jo - men bølgerne går unægtelig højt herude. :lol:

Det skal nok tilskrives flux i GPS-systemet. :s hifty:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: En tur i Amager Bio i aften til et arrangement, der uden tvivl kommer til at byde på god musik og god stemning: Lars Skjærbæk modtager Ken Gudmann Prisen og spiller med en masse af de artister, han har produceret og spillet guitar for. Det bliver sgu cool :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Telemaster"]NO: En tur i Amager Bio i aften til et arrangement, der uden tvivl kommer til at byde på god musik og god stemning: Lars Skjærbæk modtager Ken Gudmann Prisen og spiller med en masse af de artister, han har produceret og spillet guitar for. Det bliver sgu cool :-)[/quote]

Og du får ham den blege fra Singapååååårrr med som ledsager. Det SKAL gå galt :D
Ain't found a way to kill me yet....

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Down"][quote="Telemaster"]NO: En tur i Amager Bio i aften til et arrangement, der uden tvivl kommer til at byde på god musik og god stemning: Lars Skjærbæk modtager Ken Gudmann Prisen og spiller med en masse af de artister, han har produceret og spillet guitar for. Det bliver sgu cool :-)[/quote]

Og du får ham den blege fra Singapååååårrr med som ledsager. Det SKAL gå galt :D [/quote]

Absolut :-) Der er dog den bagkant, at jeg skal op og på voksenarbejde i morgen, så jeg sætter næsen hjemad mod Nansensgade, så snart de er færdige med at underholde os derude på Ønskeøen. Manner, jeg gad godt være arbjedsløs...
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Telemaster"][quote="Down"][quote="Telemaster"]NO: En tur i Amager Bio i aften til et arrangement, der uden tvivl kommer til at byde på god musik og god stemning: Lars Skjærbæk modtager Ken Gudmann Prisen og spiller med en masse af de artister, han har produceret og spillet guitar for. Det bliver sgu cool :-)[/quote]

Og du får ham den blege fra Singapååååårrr med som ledsager. Det SKAL gå galt :D [/quote]

Absolut :-) Der er dog den bagkant, at jeg skal op og på voksenarbejde i morgen, så jeg sætter næsen hjemad mod Nansensgade, så snart de er færdige med at underholde os derude på Ønskeøen. Manner, jeg gad godt være arbjedsløs...[/quote]

Det er vi to der skal. Jeg gad fanme også godt være arbejdsløs... jeg får jo ca det samme på dagpenge som jeg får for at passe de forkælede snotunger ;)
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Fed weekend med Volt - der var også super knald på Kellerdirk igår. :)

NO2: Jeg er helt ekstatisk over mit setup - det er jo ikke noget specielt vildt (Amp, mod, delay, Octaswitch som controller), men det lyder bare HELT rigtigt til det vi spiller, er supersimpelt at sætte op, og er så nemt at bruge (alle lydskift sker ved EN switching manøvre). Fedt. :D

NO3: Afslapningsdag i dag og middag hos forældrene i aften. Ah.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

NO: Poul Halberg Powertrio i går i Horsens :thumbup: :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: At få løn for at gå til David Helfgott-koncert!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NO: At få løn for at gå til David Helfgott-koncert![/quote]
Var det ikke ham der blev portrætteret i "Shine" ?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen