Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Michael Vajhøj"]NN: Snot, feber og generel ubehag i hele kroppen...[/quote]

Også her

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Down"]Horsens er stedet hvor drømme tager hen for at dø. :thumbdown:[/quote]

Hvor har du dog inderligt ret!

Især når man er sendt på weekendarbejde i dette provinshul, der kan få enhver til at tage forskud på sin vinterdepression...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Så er endnu en legende gået væk:
<a href="http://gaffa.dk/nyhed/43663" rel="nofollow">http://gaffa.dk/nyhed/43663</a>

Nåede heldigvis at se ham på Roskilde 2009

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Trist!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="kraen"]Så er endnu en legende gået væk:
<a href="http://gaffa.dk/nyhed/43663" rel="nofollow">http://gaffa.dk/nyhed/43663</a>

Nåede heldigvis at se ham på Roskilde 2009[/quote]

Trist, men alligevel 21 børn, 90 børnebørn.. wow..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Er småsyg, men ikke rigtigt nok til at blive væk fra arbejde.
NN2: Er alene hjemme, så der er ikke nogen til at have medlidenhed med mig.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kraen"]NN: Er småsyg, men ikke rigtigt nok til at blive væk fra arbejde.
NN2: Er alene hjemme, så der er ikke nogen til at have medlidenhed med mig.[/quote]

Nåååååååårhhh *aeaeaeae*

Hjalp det? :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ja - hvad er nu det for noget pis? Med noget der minder om en sygdom under opmarch?? Det har jeg sgu ikke tid til. Vig bort! Skide virusbacilleinfektions-tingester. Billede

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Den bunke engelske stile, der ligger og glor provokerende på mig, fordi jeg ville have rettet dem i torsdags, men ikke gad. Er det utjekket, hvis jeg bare giver dem 7 alle sammen og sætter lidt røde streger på må og få? Jeg hader at have et arbejde.
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"] Er det utjekket, hvis jeg bare giver dem 7 alle sammen og sætter lidt røde streger på må og få?[/quote]

Nej, da - sådan en lærer har jeg haft og det var kun stræberne, der ikke kune lide ham...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="kraen"]NN: Er småsyg, men ikke rigtigt nok til at blive væk fra arbejde.
NN2: Er alene hjemme, så der er ikke nogen til at have medlidenhed med mig.[/quote]

Nåååååååårhhh *aeaeaeae*

Hjalp det? :) [/quote]

Ja lidt

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Telemaster"]NN: Den bunke engelske stile, der ligger og glor provokerende på mig, fordi jeg ville have rettet dem i torsdags, men ikke gad. Er det utjekket, hvis jeg bare giver dem 7 alle sammen og sætter lidt røde streger på må og få? Jeg hader at have et arbejde.[/quote].

Giv dem nu bare 4, det er stadig bestået, og så kan de lære at man ikke får alt foræret når man kommer på uni ;) :lol:

Mvh Jan

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="JSThomsen"][quote="Telemaster"]NN: Den bunke engelske stile, der ligger og glor provokerende på mig, fordi jeg ville have rettet dem i torsdags, men ikke gad. Er det utjekket, hvis jeg bare giver dem 7 alle sammen og sætter lidt røde streger på må og få? Jeg hader at have et arbejde.[/quote].

Giv dem nu bare 4, det er stadig bestået, og så kan de lære at man ikke får alt foræret når man kommer på uni ;) :lol:

Mvh Jan[/quote]

Det lykkedes mig at få det overstået på en rimelig forsvarlig måde, fordi jeg havde en aftale senere og ikke har tid i dag. Endnu en gang kommer reglen til sin ret: Jeg ved ikke, om jeg arbejder bedst under pres - jeg ved, at jeg arbejder kun under pres. :D
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Influenza symptomer...... forhelvededaogså !!!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Den opgave jeg er ved at skrive er gået i vasken. Så fik man også oplevet den del af journalistikken, hvor man bruger oceaner af tid på at få fat i folk, som så alligevel ender med ikke at have tid og/eller lyst til at snakke med mig. Nu ender jeg med at have samme kilde som en af mine medstuderende, og jeg kan først komme i gang med arbejdet ved halv 10 tiden i aften (deadline i morgen tidlig). Bliver en lang nat.

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Skestork Ultra »

Jeps. Sådan kan kilder godt opføre sig... Jeg havde præcis den oplevelse med den samme gut fra Dansk Folkeparti et par gange, bare i løbet af det halve år (egentlig blev det vel et år, fordi jeg var doven), hvor jeg tossede rundt i betonbunkeren.

Noget af det fede ved journalistik er så til gengæld, at det er fuldt ud acceptabelt (i visse kredse vel næsten påkrævet), at skrive om natten og eventuelt med en lille rødvinsskid på.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

Udover rødvinsskiden, så lever jeg fuldt op til det kriterie. Jeg var ude og lave interview omkring kl. 20, og nu sidder jeg og venter på, at min makker (som arbejder et par timere langsommere end mig åbenbart) får sendt hans del af arbejdet, så jeg kan komme videre.

Hvorfor droppede du ud efter 1 år, om man må spørge?

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Skestork Ultra »

Det må man da gerne, men svaret er så tilpas kedeligt, at man næsten lige så godt kunne lade være.
Jeg er i gang med at tage en kandidat i dramaturgi, så mit lille ophold på DJH(X, eller hvordan er det nu?) var en del af mit suppleringsfag (som man på humanistiske uddannelser skal have mellem bacheloren og kandidaten) i journalistisk formidling - altså et fag, som skulle give akademikere journalistiske redskaber, så de bedre kan formidle deres højpandede teorier til mediebrugerne... At vi så i virkeligheden var voldsomt underprioriterede fra DJH's side og faget først for alvor begyndte at give mening, da vi nåede til anden halvdel på medievidenskab, er så hvad det er...

Heldigvis er faget vist blevet omstruktureret en del i år.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

NN: Det virker som et helvedes projekt at få den skrue ud af min LP! :evil:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]NN: Den opgave jeg er ved at skrive er gået i vasken. Så fik man også oplevet den del af journalistikken, hvor man bruger oceaner af tid på at få fat i folk, som så alligevel ender med ikke at have tid og/eller lyst til at snakke med mig. Nu ender jeg med at have samme kilde som en af mine medstuderende, og jeg kan først komme i gang med arbejdet ved halv 10 tiden i aften (deadline i morgen tidlig). Bliver en lang nat.[/quote]

Velkommen til den virkelige verden.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen