Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Swampthing"][quote="kasperploug"]Q: Hvilke folk kan lave en fed og naturlig relic af en Tele? Det skal ikke være for dyrt..[/quote]
Jeg kender ikke hans priser men jeg synes det ser fedt ud.
<a href="http://www.devantierguitarworks.com/welcome18.html" rel="nofollow">http://www.devantierguitarworks.com/welcome18.html</a>

[/quote]
Ja, det kan jeg kun sige god for, det er godt arbejde han laver.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

[quote="K-P"]Q: Min delaypedal (Line 6 Echo Park) kan ikke slukke længere. Der sker intet, når jeg trykker på knappen, ud over at tap-tempo stadigvæk virker, og det er uanset hvor hårdt jeg trykker. Kan det fikses, eller skal der købes en ny dockingstation?[/quote]

Nå, problem ordnet. Der sidder åbenbart 3 metalplader i bunden af kontakten, der skal give det sidste "klik", som var hoppet ud af deres position og raslede rundt inde i pedalen. Nu skulle den gerne virke, selvom jeg ikke kunne få sat dem ordentligt på plads.
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

[quote="Stevi"][quote="Swampthing"][quote="kasperploug"]Q: Hvilke folk kan lave en fed og naturlig relic af en Tele? Det skal ikke være for dyrt..[/quote]
Jeg kender ikke hans priser men jeg synes det ser fedt ud.
<a href="http://www.devantierguitarworks.com/welcome18.html" rel="nofollow">http://www.devantierguitarworks.com/welcome18.html</a> [/quote]
Ja, det kan jeg kun sige god for, det er godt arbejde han laver.[/quote]

Har du en guitar fra ham ?

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Q: Nogen af jer kloge hoveder der kan anbefale nogle bøger eller andet læsestof om temperet stemning, ulvetoner og det pythagoræiske komma?

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Stevi »

[quote="Swampthing"][quote="Stevi"][quote="Swampthing"]
Ja, det kan jeg kun sige god for, det er godt arbejde han laver.[/quote]

Har du en guitar fra ham ?[/quote][/quote]
Nej jeg har ikke en selv, men jeg har prøvet en del af hans spader.
See you in heaven if you make the list

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Skestork Ultra »

Q: Er der nogen, der har en god opskrift på dyrebov?

Jeg tænker noget med at gnubbe den i enebær, sort peber, lidt korianderfrø, pakke den ind i en god tør spansk skinke, for så at stege den i lang tid i ovnen ved halvlav varme på en bund af porter, skalotteløg, hvidløg og måske lidt gulerod... Vil det virke?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="Skestork Ultra"]Q: Er der nogen, der har en god opskrift på dyrebov?

Jeg tænker noget med at gnubbe den i enebær, sort peber, lidt korianderfrø, pakke den ind i en god tør spansk skinke, for så at stege den i lang tid i ovnen ved halvlav varme på en bund af porter, skalotteløg, hvidløg og måske lidt gulerod... Vil det virke?[/quote]

Ingen anelse.. Men det lyder dælme godt...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Er det bare mig, eller har GF kørt, mildest talt, som en gammel cykel på flade dæk idag?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Har ingen problemer lige pt men for ca en time siden var det ikke så godt...

Simon
Himmelhund
Indlæg: 3
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Simon »

Q: jeg skal have mig en tuner til mit board, men jeg er helt fattig (sådan mere end normalt SU-fattig) lige pt, så kan en Behringer TU300 bruges ( http://www.aage.dk/shop/pedaler/behring ... pedal.html )? Den skal bare stå hjemme i øvelokalet og ikke trampes voldsomt hårdt (eller meget på, bevares, min guitar holder da stemningen ;) )
Jeg ved godt at det er noget nær utilgiveligt at bruge Behringer, men desperate tider kræver desperate løsninger...
Fender Jaguar -> Crybaby Classic -> Ibanez Tuner -> Cool Cat Drive -> Fender Champion 600

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Simon"]Q: jeg skal have mig en tuner til mit board, men jeg er helt fattig (sådan mere end normalt SU-fattig) lige pt, så kan en Behringer TU300 bruges ( http://www.aage.dk/shop/pedaler/behring ... pedal.html )? Den skal bare stå hjemme i øvelokalet og ikke trampes voldsomt hårdt (eller meget på, bevares, min guitar holder da stemningen ;) )
Jeg ved godt at det er noget nær utilgiveligt at bruge Behringer, men desperate tider kræver desperate løsninger...[/quote]

Her har du da netop muligheden for at gå i din lokale guitarbutik og prøve pedalen, og med rimelig sikkerhed kunne afgøre, om den også virker i øvelokalet efterfølgende. Så er det ikke bare løsningen?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Simon
Himmelhund
Indlæg: 3
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Simon »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Simon"]Q: jeg skal have mig en tuner til mit board, men jeg er helt fattig (sådan mere end normalt SU-fattig) lige pt, så kan en Behringer TU300 bruges ( http://www.aage.dk/shop/pedaler/behring ... pedal.html )? Den skal bare stå hjemme i øvelokalet og ikke trampes voldsomt hårdt (eller meget på, bevares, min guitar holder da stemningen ;) )
Jeg ved godt at det er noget nær utilgiveligt at bruge Behringer, men desperate tider kræver desperate løsninger...[/quote]

Her har du da netop muligheden for at gå i din lokale guitarbutik og prøve pedalen, og med rimelig sikkerhed kunne afgøre, om den også virker i øvelokalet efterfølgende. Så er det ikke bare løsningen?[/quote]

Helt sikkert, men sagen er bare den at jeg desværre bor et godt stykke fra byen, så det er ret overkill at tage hele vejen derind for én ting. Havde det været en mulighed ville jeg selvfølgelig have gjort det.
Fender Jaguar -> Crybaby Classic -> Ibanez Tuner -> Cool Cat Drive -> Fender Champion 600

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af sørendybdal »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)[/quote]

Der var engang et rapmetal-band, der hed Urban Dance Squad, som var ret fede nede i 90´erne ... og så har Ruud Gullit (tidl. fodboldspiller med de ondeste dreadlocks udenfor Jamaica) vist været forsanger i et reggaeband engang. Det var så min viden om hollandsk musik ....
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)[/quote]

Golden Earing, Focus, Vandenberg og Van Halen ( :roll: ) ... Det var skutte mange jeg lige kunne huske ...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Vengaboys!
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)[/quote]

Visse ville her anføre, at Anouk er fra Holland. Personligt har jeg ikke noget at bidrage med ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
cry, baby
Smoke On The Water
Indlæg: 57
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af cry, baby »

Prøv ham

<a href="" rel="nofollow">

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af AnotherDan »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Jeg skal snart til Holland, og kom i den forbindelse til at tænke på: Findes der slet ikke noget fed musik fra Holland? Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om noget som helst?! (Og nej, 2 Unlimited gælder ikke)[/quote]

Anouk som telefætter nævner er super fed.
Intwine hvis du er til det lidt grungede hard-rock, til tider med lidt sjove rytmer.
Bah

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Starcaster »

Og tilbage i halvfemserne var vi vist de eneste fans af Bettie Serveert, som vi dengang syntes var rigtig fede....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen