Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af efrandsen »

NN: Er kommet til et sted i Mafia II(kapitel 14, del 2), hvor jeg simpelthen ikke kan komme videre nu.. Har brugt to timer det samme sted.. argh!
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Influenza'en bliver værre og værre... Og mig der har en fræk aftale med en bas imorgen aften. :-/

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]NN : Influenza'en bliver værre og værre... Og mig der har en fræk aftale med en bas imorgen aften. :-/ [/quote]
Og den holder du, tag en kande the med! ;)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Det bliver værre og værre, jeg håber det er ovre til næste uge.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]NN : Det bliver værre og værre, jeg håber det er ovre til næste uge.[/quote]

Jamen god bedring til os så..ligger selv vandret pt...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

En influenza varer en uge hvis man ikke behandler den.
Og 7 dage hvis man behandler den.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Prisen på 300B-rør.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Hvad sker der for at bandbilleder er sådan en modeting hvor alle på billedet har deres eget udtryk?!! det er jo ikke et band billede sp?!!! et band villede budtde være de medlemmmer af bandet der nu er, stå samlet og måspke smile i kameraet… deter et band billedet! D` :(
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

N: Jeg er fuld, ogf skal ta' toget til KBH om klokkkken otte. æb

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Jeg fik et godt, gammeldags booty call i nat, og tog hjem fra et godt værtshus og godt selskab, for at tage godt imod pigen, så at sige. Desværre sov jeg som en død, da hun ringede på, så hun tog bare hjem i stedet. Flot arbejde, Mr. Lover Lover... :-)
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Hæhæ ... det er da en omprioritering ...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

NN : Har den seneste måneds tid ikke haft lyst til at spille, eller jeg kan ikke tage mig sammen til at tage guitaren ned fra væggen og når jeg endelig gør det ryger den hurtigt op igen..........

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="SustainerPlayer"]Hæhæ ... det er da en omprioritering ...[/quote]

Ja, det var sgu nok de primære behov, der vandt over de sekundære. Nåmen hun er åbenbart ikke sur, for hun har meldt sin ankomst senere. Meget tolerant pige, må man sige :D
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Min Vox-forstærker er gået i stykker. Igen, igen, igen. Jeg gider sgu snart ikke reparere mere på det bras, den lyder fedt, men der er altid noget galt med den. Jeg tror, jeg vil smadre indmaden med en hammer og bruge kabinettet til noget fornuftigt!

Men det var da for øvrigt godt, at jeg ikke havde nået at sælge den, som jeg overvejde. Det var jeg nok ikke blevet så populær på.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Er det en gammel svend?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Er det en gammel svend?[/quote]

Det er en AD60VT Valvetronix. Sådan en hybridfætter med en masse indbyggede effekter. Jeg har været enormt glad for den til øvebrug, men samlekvaliteten er bare for dårlig, så der er ikke grænser for, hvad der går galt i den. Dårlige stik, dårlige lodninger, ringe potmetre. Selve forstærker-delen er vist det eneste, jeg aldrig har haft repareret på...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nå, okay...

Den "blues" har man jo hørt før :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NN: Min Reinau har vidst taget lidt skade af transporten på det seneste balle-job. Dens lampe lyser ikke og jeg synes den støjer en lille smule mere end normalt. Men den virker og lyder stadig som en drøm :) Så må vi se om jeg er for doven til at få gjort noget ved det :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Turtle"][quote="Sasha"]Er det en gammel svend?[/quote]

Det er en AD60VT Valvetronix. Sådan en hybridfætter med en masse indbyggede effekter. Jeg har været enormt glad for den til øvebrug, men samlekvaliteten er bare for dårlig, så der er ikke grænser for, hvad der går galt i den. Dårlige stik, dårlige lodninger, ringe potmetre. Selve forstærker-delen er vist det eneste, jeg aldrig har haft repareret på...[/quote]
Havde du ikke også et rørforstærker-projekt på et tidspunkt? Nu har du kabinettet.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Odgaard"][quote="Turtle"][quote="Sasha"]Er det en gammel svend?[/quote]

Det er en AD60VT Valvetronix. Sådan en hybridfætter med en masse indbyggede effekter. Jeg har været enormt glad for den til øvebrug, men samlekvaliteten er bare for dårlig, så der er ikke grænser for, hvad der går galt i den. Dårlige stik, dårlige lodninger, ringe potmetre. Selve forstærker-delen er vist det eneste, jeg aldrig har haft repareret på...[/quote]
Havde du ikke også et rørforstærker-projekt på et tidspunkt? Nu har du kabinettet.[/quote]

Jo, jeg har flere hjemmebyggede forstærkere liggende. Men det skulle da være dælens om kabinettet lige passede til en af dem uden en masse snedker-arbejde :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen