Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin60 »

NO: Har fået arrangeret en tur til San Francisco sammen med min søster hvor vi skal se Black Crowes! Kæft jeg glæder mig, og jeg er helt oppe og køre over at jeg har fået chancen for at se dem live! Jeg havde ellers sat mig for at det ikke ville ske.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: Indspilning med en af mine yndlings trommeslagere i dag[/quote]
Så fik du vel noget godt ud af det..[/quote]

Ja, det synes jeg, fik genindspillet et af mine numre, hvor vi optog trommer og bariton samtidig. Det blev ret fedt synes jeg! Nu mangler jeg bare at færdiggøre, det, men nummeret blev meget levende, og tro mod min oprindelige tanke!

Men du mødte ham jo forleden, Rasmus. Det viste sig han blev hængende i København lidt længere end forventet, så det fik jeg lidt glæde af! :D

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Martin60"]NO: Har fået arrangeret en tur til San Francisco sammen med min søster hvor vi skal se Black Crowes! Kæft jeg glæder mig, og jeg er helt oppe og køre over at jeg har fået chancen for at se dem live! Jeg havde ellers sat mig for at det ikke ville ske.[/quote]

Thumbs up! :thumbup: Nice søster alligevel ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

NO. Har sansynligvis en Vox AC 30 /6 tbx på vej hjem.At last. Med de rigtige blue enheder og made in England(ikke fordi kinereseren fejler noget ,men det bliver fedt at sammenligne) 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Martin60"]NO: Har fået arrangeret en tur til San Francisco sammen med min søster hvor vi skal se Black Crowes! Kæft jeg glæder mig, og jeg er helt oppe og køre over at jeg har fået chancen for at se dem live! Jeg havde ellers sat mig for at det ikke ville ske.[/quote]

Ja, det er edderbukkemig da en optur efter mit hoved! Jeg har set dem en del gange, og de har aldrig skuffet. Holdet er jo noget anderledes, end da jeg så dem første gang i '95, men især Chris Robinson har været en oplevelse ud over det sædvanlige hver gang. Rigtig god tur! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

San Fransisco er en optur i sig selv - så kunne jeg nok leve med se de der sorte fugle.
Modded guitars were crap right out of the factory

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NMO: Har repareret min Macbook Pro efter et halvt år med defekt keyboard og trackpad, så jeg var nødt til at bruge USB keys og mus.. !! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kasperploug"]NMO: Har repareret min Macbook Pro efter et halvt år med defekt keyboard og trackpad, så jeg var nødt til at bruge USB keys og mus.. !! :D [/quote]

Det vil jeg da godt høre lidt om. Har du selv repareret den? Min trackpad er efterhånden også ved at være noget sløv i det, men jeg magter bare ikke at sende den til rep., og skulle undvære min computer i længere tid.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Den skal bare lige justeres lidt med en lægtehammer... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="GodSpeedDK"]
Det vil jeg da godt høre lidt om. Har du selv repareret den? Min trackpad er efterhånden også ved at være noget sløv i det, men jeg magter bare ikke at sende den til rep., og skulle undvære min computer i længere tid.[/quote]

Prøv at blande isopropylalkohol med vand 40/60, og væd forsigtigt en fnugfri klud i det. Brug dette til at tørre skærm, tastatur og trackpad af med. Ofte er problemet bare, at det hele er fedtet ind.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Jeg har fået alle delene til mit teleprojekt med posten i dag, og er du vimmer hvor bliver den flot - og let. Den krop er noget nær den letteste krop jeg har haft i hænderne, måske Parker undtaget. I morgen har jeg taget tidligt fri fra arbejde for at få samlet den. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Jeg har fået alle delene til mit teleprojekt med posten i dag, og er du vimmer hvor bliver den flot - og let. Den krop er noget nær den letteste krop jeg har haft i hænderne, måske Parker undtaget. I morgen har jeg taget tidligt fri fra arbejde for at få samlet den. :) [/quote]
Laver du ikke en tråd med foto's og løbende kommentarer undervejs, ku være fedt..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Tjo, det kunne da godt ske. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jake"][quote="GodSpeedDK"]
Det vil jeg da godt høre lidt om. Har du selv repareret den? Min trackpad er efterhånden også ved at være noget sløv i det, men jeg magter bare ikke at sende den til rep., og skulle undvære min computer i længere tid.[/quote]

Prøv at blande isopropylalkohol med vand 40/60, og væd forsigtigt en fnugfri klud i det. Brug dette til at tørre skærm, tastatur og trackpad af med. Ofte er problemet bare, at det hele er fedtet ind.

Mvh Jake[/quote]

Jeg tror ikke det er dét, der er problemet. For det første tørrer jeg jævnligt det hele over med brillerens og dertilhørende klud (som vel er nogenlunde det samme, som isopolka-metoden), og for det andet er det ikke selve trackingen, men klik-funktionen, der er blevet lidt tung at danse med.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Lige fundet ud af at Filter har udgivet et nyt album, det må jeg lige anskaffe mig imorgen.
Bah

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Jake"][quote="GodSpeedDK"]
Det vil jeg da godt høre lidt om. Har du selv repareret den? Min trackpad er efterhånden også ved at være noget sløv i det, men jeg magter bare ikke at sende den til rep., og skulle undvære min computer i længere tid.[/quote]

Prøv at blande isopropylalkohol med vand 40/60, og væd forsigtigt en fnugfri klud i det. Brug dette til at tørre skærm, tastatur og trackpad af med. Ofte er problemet bare, at det hele er fedtet ind.

Mvh Jake[/quote]

Jeg tror ikke det er dét, der er problemet. For det første tørrer jeg jævnligt det hele over med brillerens og dertilhørende klud (som vel er nogenlunde det samme, som isopolka-metoden), og for det andet er det ikke selve trackingen, men klik-funktionen, der er blevet lidt tung at danse med.[/quote]

Hvilken version MacBook er det (Modelnummer ) ?

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Vi var lige i Horsens i går aftes for at hente en "lille" tilføjelse til vores sceneopsætning til sommerens koncerter:

Billede
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Jeg har ENDELIG fået mit indskud tilbage! Ca. 6000 kr. lige ned i foret, ja tak!

NO2// Så skal far her nok til at have ny amp.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]NO// Jeg har ENDELIG fået mit indskud tilbage! Ca. 6000 kr. lige ned i foret, ja tak!

NO2// Så skal far her nok til at have ny amp.[/quote]

Hvilken? endnu en lille rørcombo?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="efrandsen"]NO: Vi var lige i Horsens i går aftes for at hente en "lille" tilføjelse til vores sceneopsætning til sommerens koncerter:

Billede[/quote]

Hæhæ, hvor fedt :D Hvad er sådan en skiderik lavet af? Den ser mig en anelse tung ud...
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen