Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Cross-løbeterrænet i plantagen bag Kasernen i Holstebro.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!


Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Min allerførste elguitar, en Hohner ST Special, har fået lidt af en renæssance her på adressen. Den har været lånt ud til forskellige venner siden engang i 90'erne, men nu er den altså hjemme igen, fordi jeg aldrig har kunnet få mig selv til at sælge den. Den er vel sådan ca. 23 år gammel, og er aldrig blevet justeret eller repareret, og alligevel spiller den sgu rigtig udmærket. Jeg sidder og spiller lidt på den ind imellem, og er faktisk så glad for den, at jeg overvejer, om den skal tilbage på scenerne - den så jeg ikke komme :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]NO: Min allerførste elguitar, en Hohner ST Special, har fået lidt af en renæssance her på adressen. Den har været lånt ud til forskellige venner siden engang i 90'erne, men nu er den altså hjemme igen, fordi jeg aldrig har kunnet få mig selv til at sælge den. Den er vel sådan ca. 23 år gammel, og er aldrig blevet justeret eller repareret, og alligevel spiller den sgu rigtig udmærket. Jeg sidder og spiller lidt på den ind imellem, og er faktisk så glad for den, at jeg overvejer, om den skal tilbage på scenerne - den så jeg ikke komme :-)[/quote]

Det er jo sådan jeg har det med min Squier. Det er gudhjælpemig heller ikke noget fantastisk instument, men det er min første guitar, og langt henad vejen referencen for, hvordan jeg synes andre guitarer skal være.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

Jeg byttede min første elspade væk, for en Fender Stratocaster.
Et bytte jeg på ingen måde har fortrudt men jeg savner den lidt alligevel.
Jeg havde et had/kærlighedsforhold til den guitar....

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Lige et ønske til folk der poster links: Kunne I lokkes til at komme med en lille beskrivelse af, hvad det er også? Jeg går aldrig ind på de links, med mindre jeg ved hvad det er, da jeg har spildt al for meget tid på ligegyldige hjemmesider. Jeg vil nødigt lyde som en gammel, sur mand (især da jeg kun er 21, så har jeg da ikke for gode fremtidsudsigter), men det ville gøre det lidt nemmere at vælge til og fra. Eller er det kun mig, der har det sådan?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

+1 til barf
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="GuitaRasmus"]NO: <a href="http://sendables.jibjab.com/view/yXjBMc ... f_holidays" rel="nofollow">http://sendables.jibjab.com/view/yXjBMc ... olidays</a> :D [/quote]

Æv.. jeg ville også lave en, men kan ikke finde ud af at skifte til næste figur efter forsangeren :/

Edit: Nevermind - jeg fandt ud af det :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

Okay så. Jeg ville jo bare ikke spolere den fantastiske nyhed!

NMO: <a href="http://ht.ly/3bhEr" rel="nofollow">http://ht.ly/3bhEr</a> - Van Halen planlægger album og turné i 2011 med David Lee Roth. De planlægger også at komme til Europa!!!!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Foredrag med brd. Price her til aften.

Og så bliver de så glade, hvis man har lidt godter med hjemmefra med til dem... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"]Okay så. Jeg ville jo bare ikke spolere den fantastiske nyhed!

NMO: <a href="http://ht.ly/3bhEr" rel="nofollow">http://ht.ly/3bhEr</a> - Van Halen planlægger album og turné i 2011 med David Lee Roth. De planlægger også at komme til Europa!!!!![/quote]

Det ville være alt for cool, at se de gamle røvhuller igen. :clap:

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg dropper universitetet og bliver pædagog i stedet for. Det er fandme den bedste ide, jeg har fået længe!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Skulle liige til at oprette en lang tråd om min forstærker der pludselig ikke sagde noget.. For at finde ud af at én af strømkablerne i Fueltank'en bare var gået løs (hvilket er utroligt nemt - lidt dårligt egentlig :S ). Kablet var til min Nova Modulator der sidder i effektloopet, så det tog mig lidt tid at finde ud af, da jeg ikke troede at loopet kunne drille på den måde.. Sagt på den måde at jeg troede bare effekterne ikke ville kunne høres.. Well, lesson learned, og jeg kan glad spille på O'Flannigans Pub i Nykøbing F i aften, med et nyt og omarrangeret board med buffer og en ekstra cleanboost, så jeg kan skifte mellem Strat og Toronado uden store volumenændringer :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Logic Express - det kører jo bare! Sad lige og legede lidt med det i går, da jeg skulle indspille en spontan idé til en sang, og det gik jo fint. Har en "date" med den anden guitarist i mit band på søndag, hvor vi skal have indspillet en masse idéer til bandet, så vi har noget at gå i gang med, når det bliver startet op igen. Jeg ved godt hvad jeg skal fredag og lørdag eftermiddag.

NA: Der findes ingen trommeloops i 7/4 i Logic...

NN: Fredag formiddag står til gengæld på eksamen i mediejura (og nej, det er ikke så kedeligt, som det lyder... det er værre!)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

@Barf: Det er "superlet" at programmere dine egne trommer i ultrabeat - selv i 7/4. Giv dig selv en time eller to til at lege med den. (ho ho)
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]NO: Logic Express - det kører jo bare! Sad lige og legede lidt med det i går, da jeg skulle indspille en spontan idé til en sang, og det gik jo fint. Har en "date" med den anden guitarist i mit band på søndag, hvor vi skal have indspillet en masse idéer til bandet, så vi har noget at gå i gang med, når det bliver startet op igen. Jeg ved godt hvad jeg skal fredag og lørdag eftermiddag.

NA: Der findes ingen trommeloops i 7/4 i Logic...

NN: Fredag formiddag står til gengæld på eksamen i mediejura (og nej, det er ikke så kedeligt, som det lyder... det er værre!)[/quote]

Og dit Konnekt-lydkort kører også? (Nå ja, selvfølgelig virker det. Du har jo en Mac :roll: )

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

@ Dan: Okay, det vil jeg da gøre så. Heldigvis er min medguitarist oprindeligt trommeslager, så mon ikke han kan være behjælpelig på det punkt.

@ Kræn: Der har ikke været nogen problemer endnu, det er sgu helt uvant :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Skal vist mødes med nogle gutter her i weekenden for at diskutere opstart af et band!
NO2: Så skal V'en luftes!
NO3: Så skal Ltd'en luftes!
NN: Mangler en forstærker
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Der kommer én og kigger på min forstærker på søndag. Jeg håber han kan lide den, og tager den med hjem.

NO2: Mit kældermusikrum er så småt ved at tage form. En gang med tiden (når en eller anden kommer forbi og sætter det hele op), håber jeg på at kunne indspille lidt dernede også.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen