Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Mit band består desværre af 5 ubehjælpelige internetmongoler, men alligevel er det nu, efter mere end et år uden, lykkes at få oprettet et internt forum, så vi slipper for at kommunikere pr. mail mellem øverne.

NA: Næste udfordring bliver så at få de 3 ud af de 5 mindet om at de lever i det 21. århundrede, så de også får fundet deres computer frem fra gemmerne engang imellem, og får brugt forummet.[/quote]

Kommunikation i vores band består mest af sms og chat gennem facebook. :s hock: :?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"][quote="GodSpeedDK"]NO: Mit band består desværre af 5 ubehjælpelige internetmongoler, men alligevel er det nu, efter mere end et år uden, lykkes at få oprettet et internt forum, så vi slipper for at kommunikere pr. mail mellem øverne.

NA: Næste udfordring bliver så at få de 3 ud af de 5 mindet om at de lever i det 21. århundrede, så de også får fundet deres computer frem fra gemmerne engang imellem, og får brugt forummet.[/quote]

Kommunikation i vores band består mest af sms og chat gennem facebook. :s hock: :? [/quote]

Vores kommunikation har, som sagt, hidtil foregået via mail, men det er bare fuldstændig umuligt at holde styr på noget som helst, på den måde. Hver mail ender altid med at handle om alt mulig andet, man lige vil have med i farten, og når man så skal finde datoen for, hvornår vi har aftalt at holde bandjulefrokost, f.eks., så skal man hen og lede alle mulige mails igennem. Med et forum finder man bare tråden 'julefrokost', og så har man alt relateret til dét samlet ét sted.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Aftenlur

NO2: Den blev godt nok lidt længere end planlagt, men jeg vågnede lige til julekalender. God timing!

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

NO: Ejendomsskatten for næste år er faldet markant.
NA: Huset er pludselig 900.000 mindre værd en sidste år.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: ingen afrikaner ryko dans på kons i dag!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: 25 procent rabat i Orkestergravens nye butik (der for øvrigt ser ud til at blive både stor og spændende).
NA: 25 procent rabat i Orkestergravens nye butik :)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: ingen afrikaner ryko dans på kons i dag![/quote]
Slip nu bare din indre neger fri..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Hvis vejret ellers arter sig skal jeg hente min nye gamle spade idag...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Har fået kørekort.
NO2: Har fået en SRP opgave som omhandler stemningers betydning for musikstykker. Hvis det ikke er spændende, så ved jeg ikke hvad er!

Brugeravatar
Scorpe
Smoke On The Water
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Scorpe »

Har endelig fundet den Jeff Beck plade, som jeg har ledt efter i årevis, til den sølle pris af 40 kroner. :)
:)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NO: ingen afrikaner ryko dans på kons i dag![/quote]
Slip nu bare din indre neger fri..[/quote]

Så så du!


Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Ny gammel læderjakke med rødt plysfor i lige min størrelse. De er ellers ikke til at opdrive, især når man er så klejn/splejset som mig. (man kan altså finde andet end pigetingeltangel på trendsales)
Meget tiltrængt, da lynlåsen i gamle valgte at opgive ævret for et års tid siden.

NO2: Den var billy

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="k_50"]NO: Ny gammel læderjakke med rødt plysfor i lige min størrelse. De er ellers ikke til at opdrive, især når man er så klejn/splejset som mig. (man kan altså finde andet end pigetingeltangel på trendsales)
Meget tiltrængt, da lynlåsen i gamle valgte at opgive ævret for et års tid siden.

NO2: Den var billy[/quote]

Hvis jeg ellers kan finde den bikerjakke, jeg gik med for 20-25 år siden, så tror jeg sgu du kan passe den :-D

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

[quote="Turtle"][quote="k_50"]NO: Ny gammel læderjakke med rødt plysfor i lige min størrelse. De er ellers ikke til at opdrive, især når man er så klejn/splejset som mig. (man kan altså finde andet end pigetingeltangel på trendsales)
Meget tiltrængt, da lynlåsen i gamle valgte at opgive ævret for et års tid siden.

NO2: Den var billy[/quote]

Hvis jeg ellers kan finde den bikerjakke, jeg gik med for 20-25 år siden, så tror jeg sgu du kan passe den :-D[/quote]
Ja vi er vist nogenlunde samme størrelse (i højden, forstås ;) ). Så det kan være du får en pm om 10 års tid, når jeg har slidt min op - det var den tid, det tog med den gamle...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Morten V og jeg har sgu lavet en super økologisk julesang, mangler lige et par små detaljer i mixet..
NA; Snot, feber og i det heletaget øm i koderne,,Skal sgu på arbejde alligevel pga kollegaer der lige fik samme ide..Før mig..
NU(Now Undren); GF'r jeg undrer mig lidt over jeres generthed i forbindelse med Aage Julesang konkurrencen. For det er vel bare det?

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Skal ud og prøve en ny, lille og superøkonomisk bil i dag.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Hapsall"] NU(Now Undren); GF'r jeg undrer mig lidt over jeres generthed i forbindelse med Aage Julesang konkurrencen. For det er vel bare det?[/quote]

Tja, folk har vel bare for travlt til at sidde og skrive musik til den slags. Det virker til at være et sjovt tiltag, men hvis jeg har overskud i kalenderen i disse dage, så vil jeg da hellere bruge det på mit eget musik end på en konkurrence på Aage. Tror ikke generthed har noget med det at gøre. Men omvendt fornemmer jeg, at det heller ikke er det, du mener...?

Men har da lyttet til et par af sangene og glæder mig til dit bidrag også.

NO: Er i gang med en artikel, som jeg tror kan blive rigtig god. Nu skal jeg lige have fat i alle min kilder, men har da fået 1 i hus

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: At lave SRP om lydbranding, og se at store firmaer gerne vil give mig fortrolige oplysninger, for at hjælpe mig med at lave en god opgave! :D Det er fanmer spændende!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Kaptajn Kropp"]NO: At lave SRP om lydbranding, og se at store firmaer gerne vil give mig fortrolige oplysninger, for at hjælpe mig med at lave en god opgave! :D Det er fanmer spændende![/quote]

Wikileaks!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen