Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Først Armadillo og derefter sidste ombæring af Jordens Søjler. En hel aften med deprimerende underholdning. :|

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

NA: Tænkte at jeg lige ville se TV-avis for en gangs skyld og blev så mindet om, hvor meget medierne går i håbløs tomgang, når der sker noget i Kongehuset. :roll: Heldigvis havde jeg lige set Hausgaard, så jeg havde vaccineret mig selv (tak Godspeed).
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kasperploug »

NA: 20 år! Blev "fejret" med en god tirsdag nats druk.. Som endte i en bøde på 500 kr for at hænge ud af vinduet på en bil :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Runem »

[quote="kasperploug"]NA: 20 år! Blev "fejret" med en god tirsdag nats druk.. Som endte i en bøde på 500 kr for at hænge ud af vinduet på en bil :D [/quote]

Sådan skal det fejres :clap:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Runem"][quote="kasperploug"]NA: 20 år! Blev "fejret" med en god tirsdag nats druk.. Som endte i en bøde på 500 kr for at hænge ud af vinduet på en bil :D [/quote]

Sådan skal det fejres :clap:[/quote]

:thumbup:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

NA: Mit gamle band er kommet med på en ny compilation fra Wonders Make Joy.. Fedt at det går godt for dem, men også underligt ikke at være med til det mere..
<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/45984">http://gaf ... d/45984</a><!-- m --> (Mechanical Waves)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Skestork Ultra »

NA: Jeg afleverede en eksamen i middags. Det er jo egentlig en optur, men som vanligt blev den først lavet i nat, så jeg er træt og smadret... Og som en ekstra lille ærgerlighed, så kom jeg til at kigge mit produkt igennem efter aflevering. Normalt er mine eksamener kun skriftlige, og så virker det uoverkommeligt at læse dem igennem - Det er meget godt, for der er åbenbart ualmindeligt mange fejl, når man laver den slags på en enkelt nat...

For de som har lyst til et billigt grin - Sådan kommer det til at lyde, når man forsøger at mixe om morgenen efter 10 timers uafbrudt indspilning og opgaveskrivning:
[youtube]8lwm2adftXs[/youtube]

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:
Sorte strater lyder bare bedst..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Pluto"]NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:[/quote]

Telemaster godkender. Velkommen i de voksnes rækker!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="Telemaster"][quote="Pluto"]NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:[/quote]

Telemaster godkender. Velkommen i de voksnes rækker![/quote]
+1
Dog er en tele heldigvis? ingen sikring mod barnagtig og/eller umoden optræden. Men den river godt i næsen... eller er det i ørerne. Efter mange års forsagen af hesteviolinen kom jeg i hvert fald frem til en noget anden opfattelse efter at have haft Garnes tele i hænderne til Gathering i Middelfart. Nu er jeg helt igennem tilfreds med ejerskabet af en japaner Tokai med Mørchpickupper.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"][quote="Pluto"]NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:[/quote]

Telemaster godkender. Velkommen i de voksnes rækker![/quote]

Så voksen bliver jeg forhåbentlig aldrig ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Ja jeg er sku nok blevet gammel.Men nu har jeg spillet sammen med to forskellige inden for de sidste 3 måneder ,som spillede på teler og de fik den til at lyde fedt.Det mener
jeg så også mine strater gør ,men overhovedet ikke på samme måde.Så en tele gerne i sunburst med maple neck ,skal jeg måske have sparet sammen til tror jeg.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pluto"]Ja jeg er sku nok blevet gammel.Men nu har jeg spillet sammen med to forskellige inden for de sidste 3 måneder ,som spillede på teler og de fik den til at lyde fedt.Det mener
jeg så også mine strater gør ,men overhovedet ikke på samme måde.Så en tele gerne i sunburst med maple neck ,skal jeg måske have sparet sammen til tror jeg.[/quote]

Pas nu på! Jeg spiller også sammen med én, der spiller tele, og selvom han lyder forrygende på sådan én, så er det bestemt ikke ensbetydende med, at det er i orden!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Pluto"]Ja jeg er sku nok blevet gammel.Men nu har jeg spillet sammen med to forskellige inden for de sidste 3 måneder ,som spillede på teler og de fik den til at lyde fedt.Det mener
jeg så også mine strater gør ,men overhovedet ikke på samme måde.Så en tele gerne i sunburst med maple neck ,skal jeg måske have sparet sammen til tror jeg.[/quote]

Pas nu på! Jeg spiller også sammen med én, der spiller tele, og selvom han lyder forrygende på sådan én, så er det bestemt ikke ensbetydende med, at det er i orden![/quote]

Nej det betyder jo heller ikke at jeg kan få den til at lyde fedt.Det næste bliver så måske en Fender forstærker, og det går bare ikke.
Måske om 17 år når jeg bliver 60. :D
Sorte strater lyder bare bedst..

reindane
Johnny B. Goode
Indlæg: 133
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af reindane »

[quote="Pluto"]NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:[/quote]

Så prøv at få fat i en Suhr Tele. De er bare vildt lækre at spille på.
Vh
Lars
Venlig hilsen
Lars Reinau
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.larsreinau.dk">www.larsreinau.dk</a><!-- w -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="reindane"][quote="Pluto"]NA. Jeg er sku begyndt at gasse efter en Tele.Ja jeg burde nok ikke offentliggøre det for det er lidt pinligt ,men jeg
tror det kunne være fedt med bare en guitar med rigtig twang som det hedder tror jeg.Og det har en tele jo. :oops:[/quote]

Så prøv at få fat i en Suhr Tele. De er bare vildt lækre at spille på.
Vh
Lars[/quote]

Ja jeg har jo en Suhr standard stratocaster type som er fremragende ,selvom den desværre ikke får meget spille tid.Jeg har faktisk også tænkt lidt på Mørch ,men
hvis jeg kender mig ret ,så bliver det jo nok en Fender Cs.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Førslev »

NA: Har for et par timer siden haft besøg af en skummel fyr som "ville høre om jeg kunne hjælpe ham med noget røg".

det var ikke en af naboerne - er ikke helt sikker på jeg synes det er normalt at gå helt ind igennem haven til hvor jeg bor og banke på en vildtfremmeds dør for at få "røg" kl ti om aftenen.

Er sgu ikke helt tryg ved situationen.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Førslev"]NA: Har for et par timer siden haft besøg af en skummel fyr som "ville høre om jeg kunne hjælpe ham med noget røg".

det var ikke en af naboerne - er ikke helt sikker på jeg synes det er normalt at gå helt ind igennem haven til hvor jeg bor og banke på en vildtfremmeds dør for at få "røg" kl ti om aftenen.

Er sgu ikke helt tryg ved situationen.[/quote]

Han gik sgu nok bare forkert - der bor måske en dealer i nærheden, og så har ham her bonghjernen altså misforstået adressen.

Ro på - de der hashdrenge plejer ikke at være voldelige, synes jeg :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Førslev »

det var nu ikke fordi jeg var nervøs for at han var voldelig. det var mere fordi min nabo for ikke ret lang tid siden havde indbrud og der har været et par stykker af slagsen i området.

vil ikke have at mine højtelskede spader er de næste på liste over "forsvunde familiemedlemmer".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Førslev"]det var nu ikke fordi jeg var nervøs for at han var voldelig. det var mere fordi min nabo for ikke ret lang tid siden havde indbrud og der har været et par stykker af slagsen i området.

vil ikke have at mine højtelskede spader er de næste på liste over "forsvunde familiemedlemmer".[/quote]

Forståeligt! Bor du i et lidt halvskummelt område? Min spader er alle sammen - næsten altid - i øvelokalet, pånær et par stykker af begrænset værdi. Var det ikke værd at overveje? Ikke at det løser problemet, da du sikkert ejer andet end instrumenter, som du gerne vil beholde, men det kunne måske være en ekstra sikkerhed. Hvis dit øvelokale altså er nogenlunde sikkert.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen