Hjemmeside - billigt

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hjemmeside - billigt

Indlæg af Barf »

Hey folkens.

Ballebandet skal have en hjemmeside. Vi har desværre hverken de fornødne evner eller kendskab til nogen der har dem, så vi er ude og undersøge markedet. Kender I måske en dygtig hjemmeside-designer (hedder det sådan?) som kan hyres for en billig penge?
Der er tale om en meget simpel hjemmeside, som bare skal se indbydende ud og et par billeder. Senere skulle der gerne komme lyd på også, men det tager vi til den tid.

Hvis I har en mailadresse, som ikke skal ud og flyde på nettet, så send den gerne videre til mig. Enten på PB eller til <a href="mailto:jonasbarfoed@gmail.com">jonasbarfoed@gmail.com</a>

Mvh Jonas

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af AnotherDan »

kommer an på jeres budget, kræn's bror (megl herinde) laver nogle fede ting: <a href="http://bechbox.dk" rel="nofollow">http://bechbox.dk</a>, jeg kunne dog forestille mig det er lidt over det budget i har i tankerne.
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af Barf »

Det ser bestemt fedt ud, men ja, jeg kan kun forestille mig, at det er over vores budget. Vi har ikke fastsat et bestemt beløb, men jo billigere jo bedre.

Kom gerne med flere forslag.

Mvh Jonas

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af Barf »

Jeg hiver lige denne op igen, da det stadig er relevant. Det behøves ikke være en, som har det som profession, men det skal selvfølgelig være ordenligt og se godt ud. Vi har ikke det store beløb at gøre godt med, så vi er selvfølgelig realistiske med hvad vi kan få.

Mvh Jonas

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af eitreach »

Hvis du ikke har fundet nogen endnu, så må du gerne skrive en PM med lidt uddybning. Så er det måske noget jeg kan ordne.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af AnotherDan »

Skriv en PM barf - jeg kan guide dig til en rigtig god leverandør (nogle af mine tidligere kollegaer der er startet op for sig selv), der leverer et virkelig godt produkt for en god pris.
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjemmeside - billigt

Indlæg af Barf »

Tak for svar.

Jeg er allerede i kontakt med flere, og jeg venter lige og ser, hvad det fører til, inden jeg tager kontakt til andre. Men jeg noterer begge jeres svar.

Mvh Jonas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen