Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

Jeg er enig, jeg synes at Medina er fed, særligt for udviklingen af dansk musik. Det var super fedt at høre "Kun for mig" på diskotekerne, da jeg var på udveksling i London.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="CobraPizza"][quote="fortytwo"]NA: At ha' fået lov til, at "undervise" i noget..[/quote]

? uddyb[/quote]

Jeg er blevet spinninginstruktør.. Og har nu fået en fast ugentlig time..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Barf"][quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Jeg bliver bare irriteret over det der danglish hun fyrer af. Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk.

Generelt er mange danske vokalister bare alt, alt for dårlige til deres engelske udtale.[/quote]

Til gengæld er det stort set også kun danskere, der går op i at skulle lyde som englændere/amerikanere.[/quote]

+1

Det er jo ikke fordi hun, eller mange andre danske kunstnere, synger på amager-engelsk. Hellere at de synger, som de nu engang gør, end at de påtager sig en falsk accent. Jeg forstår i hvert fald ikke den kritik.[/quote]

Altså, jeg kan heller ikke forklare hvorfor, men jeg synes bare at dansk-engelsk lyder så pissegrimt. På samme måde som italiensk går mig på nerverne, og alt den slaviske sprogstamme (dvs. russisk, østeuropæisk osv.) bare lyder utroligt grimt og uæstetisk i mine ører. Jeg er ikke i stand til at forklare hvorfor jeg har det sådan.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]
Altså, jeg kan heller ikke forklare hvorfor, men jeg synes bare at dansk-engelsk lyder så pissegrimt. På samme måde som italiensk går mig på nerverne, og alt den slaviske sprogstamme (dvs. russisk, østeuropæisk osv.) bare lyder utroligt grimt og uæstetisk i mine ører. Jeg er ikke i stand til at forklare hvorfor jeg har det sådan.[/quote]

Men norsk ork-growl lyder fedt?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]
Altså, jeg kan heller ikke forklare hvorfor, men jeg synes bare at dansk-engelsk lyder så pissegrimt. På samme måde som italiensk går mig på nerverne, og alt den slaviske sprogstamme (dvs. russisk, østeuropæisk osv.) bare lyder utroligt grimt og uæstetisk i mine ører. Jeg er ikke i stand til at forklare hvorfor jeg har det sådan.[/quote]

Men norsk ork-growl lyder fedt?[/quote]

Yiiiiiiiiiir baby!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]
Altså, jeg kan heller ikke forklare hvorfor, men jeg synes bare at dansk-engelsk lyder så pissegrimt. På samme måde som italiensk går mig på nerverne, og alt den slaviske sprogstamme (dvs. russisk, østeuropæisk osv.) bare lyder utroligt grimt og uæstetisk i mine ører. Jeg er ikke i stand til at forklare hvorfor jeg har det sådan.[/quote]

Men norsk ork-growl lyder fedt?[/quote]

Ikke altid. Jeg har bare altid haft sådan et trip med at engelsk skal staves og udtales korrekt, ellers skal man lade være med at synge og optræde på det. Blandt andet også derfor Melodi Grand Prix'et går mig på nerverne fordi folk slagter sproget.

Jeg gad bare godt vide, hvorfor det går mig så meget på. Det giver jo ikke mening!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jeg kan klare stort set alle sprog pånær svensk og fransk.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Loomer"] (...) Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk (...) [/quote]

Jeg indskyder lige engelsk med hollandsk accent ... dét er fandme grimt, på den sjove måde :lol:

Og ellers er jeg med Hans og Jonas. Englændere og amerikanere er vant til at høre utallige mere eller mindre vellykkede varianter over deres sprog, så jeg tvivler på de overhovedet lægger mærke til det.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kasperploug »

NA: Har haft en sumpedag i dag.. Har ikke lavet andet end at sove længe, drikke kaffe, ryge smøger, spille guitar og surfe.. Burde egentlig lige købe nogle julegaver (har ikke købt nogen endnu!), men jeg har sgu været for doven.. Det arbejdende folk skal sgu også have lidt ferie i julen!! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af thomasrytter »

NA: <a href="http://www.oplevjesus.dk" rel="nofollow">http://www.oplevjesus.dk</a>

God underholdning, men... damn... :crazy:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Loomer"] (...) Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk (...) [/quote]

Jeg indskyder lige engelsk med hollandsk accent ... dét er fandme grimt, på den sjove måde :lol:

Og ellers er jeg med Hans og Jonas. Englændere og amerikanere er vant til at høre utallige mere eller mindre vellykkede varianter over deres sprog, så jeg tvivler på de overhovedet lægger mærke til det.[/quote]

Der er ikke noget bedre end Oxford engelsk.. +1 til Sherlock Holmes
Derimod er der noget Redneck-Engelsk som er totalt uforståeligt, selv for andre amerikanere, og det lyder bare som en gammel mand, der gisper efter vejret, under prostata undersøgelse uden gildecreme..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

Og Norsk-Ork growl lyder ganske fedt til tider.. Finsk er også ganske underholdende..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Jeg har fået mig en bruger på AGF.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

NA. Har lige fået totalt optur over min ene strat som jeg ellers havde sat til salg

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA. Vores sanger i mit band - Birgers Venner skal snakke i P4 kl 16,00 idag vedr. Bamses musik og vores bamses venner kopi band.
Det er fedt med en masse flere jobs ,men ikke på baggrund af Bamses død.Nu har vi så heller ikke fået en masse jobs endnu ,men der er godt nok meget gang og røre i den efter hans død.
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Der findes mange sløje kopier af Corazon Espinado på Youtube. De fleste spiller Santana på :eh:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

NA: Jeg overvejer at få fræset til humbucker i bridge i mindst en af min ESP strats, og måske endda begge to... Ehm...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Hey!!! :)

Sent from my U20i

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: jeg fører en auktion på ebay, men der er 3 dage til den slutter... og den er snart budt op til mit maxbid, så jeg har på fornemmelsen at den har tænkte sig at sprænge taget... :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Jeg ved virkelig ikke, hvordan det kan lade sig gøre, men det lykkedes mig i dag at sove ind til en lille time efter, jeg skulle være mødt på arbejde. Pinligt, men da mit skema torsdag er så kort, gav det ingen mening at køre på arbejde, og dagen i dag har således tryllet sig selv om til en fridag :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen