Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NO: aflyst øver, men så kan man jo lige smutte en tur til Malmø på udsalg! Er der nogen musikbutikker der SKAL besøges?[/quote]

Nej.. Men Greys nede ved kanalen er altid et besøg værd, så man kan stock'e op på amerikaner guf..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

NO: Billede
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

at gå ind på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.metal-archives.com">www.metal-archives.com</a><!-- w --> , klikke "Random Band" og grine af alle de sindssygt kiksede østeuropæiske bands der er oprettet derinde.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Så fik jeg solgt min forstærker, hvilket betyder at jagten på min nye for alvor er gået i gang.

NA: Det jeg leder efter findes ikke lige på brugtmarkedet for tiden. Nå, men jeg har god tid, så jeg leder bare videre. Hvis nogen har en slut-halvfjerdser Marshall top til en god pris liggende, må de gerne råbe højt.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Barf"]NO: Så fik jeg solgt min forstærker, hvilket betyder at jagten på min nye for alvor er gået i gang.

NA: Det jeg leder efter findes ikke lige på brugtmarkedet for tiden. Nå, men jeg har god tid, så jeg leder bare videre. Hvis nogen har en slut-halvfjerdser Marshall top til en god pris liggende, må de gerne råbe højt.[/quote]

Det her er min gamle forstærker, og den lyder altså bare godt! <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitartop-marshall-19 ... arshall-19 ... -70239619/</a><!-- m -->

Og prisen syntes jeg, er rigtig fair.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Lidt dårlig stil ikke at ordne den slags under køb og salg..?

Når det så er sagt, så kom ikke og sig, at jeg ikke advarede dig om at sælge din gamle Marshall i sin tid, Barf, og at du ville fortryde det... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Nu kan man sige, at jeg selv opfordrede til det, så Peter C er måske undskyldt...

[quote="Sasha"]
Når det så er sagt, så kom ikke og sig, at jeg ikke advarede dig om at sælge din gamle Marshall i sin tid, Barf, og at du ville fortryde det... :-)[/quote]

Det kender jeg ikke noget til... ;)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"]Lidt dårlig stil ikke at ordne den slags under køb og salg..?

Når det så er sagt, så kom ikke og sig, at jeg ikke advarede dig om at sælge din gamle Marshall i sin tid, Barf, og at du ville fortryde det... :-)[/quote]

Nu kender jeg ikke sælger. Og så spurgte Barf jo selv til det, såååhhh?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nu var det såmænd ikke myntet på nogen bestemt. Jeg synes (og mener, at det rent faktisk også er "den officielle linje" fra moderator-side?) ikke, at dén slags handel hører hjemme andre steder end under "køb og salg". Så kan det sådan set være ligegyldigt, hvem der begyndte.

Såååååååååhhhhh....!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"]Nu var det såmænd ikke myntet på nogen bestemt. Jeg synes (og mener, at det rent faktisk også er "den officielle linje" fra moderator-side?) ikke, at dén slags handel hører hjemme andre steder end under "køb og salg". Så kan det sådan set være ligegyldigt, hvem der begyndte.

Såååååååååhhhhh....!!![/quote]

Hvem spurgte du så? Alle?

Så det er altså ikke tilladt, at anbefale nogen noget, som man ved er i orden (hvis det er sådan, er der godt nok mange tråde, som ikke er "lovlige")? Og så er det vel lige meget, om det er fra en forhandler eller en privat.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]

Nu kender jeg ikke sælger. [/quote]

Øøhh???

Men har du f.eks. hørt om PM..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"][quote="Peter C"]

Nu kender jeg ikke sælger. [/quote]

Øøhh???

Men har du f.eks. hørt om PM..?[/quote]

Det skal jeg nok gøre fremover, jeg undskylder.

Kan vi ikke få en moderator på banen for at fortælle os, om jeg har brudt loven?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"][quote="Sasha"]Nu var det såmænd ikke myntet på nogen bestemt. Jeg synes (og mener, at det rent faktisk også er "den officielle linje" fra moderator-side?) ikke, at dén slags handel hører hjemme andre steder end under "køb og salg". Så kan det sådan set være ligegyldigt, hvem der begyndte.

Såååååååååhhhhh....!!![/quote]

Hvem spurgte du så? Alle?

Så det er altså ikke tilladt, at anbefale nogen noget, som man ved er i orden (hvis det er sådan, er der godt nok mange tråde, som ikke er "lovlige")? Og så er det vel lige meget, om det er fra en forhandler eller en privat.[/quote]

Arrhh, det giver da sådan lige "et drej op for charmen og ikke mindst troværdigheden", at hvis "modtageren" køber dit råd, er der 8000 lige ned i foret til dig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]

Kan vi ikke få en moderator på banen for at fortælle os, om jeg har brudt loven?[/quote]

Rolig nu, Mester!

Det var såmænd ment som en venlig henstilling til, om man ikke venligst kunne ordne dén slags salgsrelaterede ting på det netop dertil indrettede forum. Hvis du pinedød VIL hive moderatorer på banen og snakke paragraffer, så må du gerne gøre det. Jeg tror, at jeg springer over,
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Sasha"][quote="Peter C"][quote="Sasha"]Nu var det såmænd ikke myntet på nogen bestemt. Jeg synes (og mener, at det rent faktisk også er "den officielle linje" fra moderator-side?) ikke, at dén slags handel hører hjemme andre steder end under "køb og salg". Så kan det sådan set være ligegyldigt, hvem der begyndte.

Såååååååååhhhhh....!!![/quote]

Hvem spurgte du så? Alle?

Så det er altså ikke tilladt, at anbefale nogen noget, som man ved er i orden (hvis det er sådan, er der godt nok mange tråde, som ikke er "lovlige")? Og så er det vel lige meget, om det er fra en forhandler eller en privat.[/quote]

Arrhh, det giver da sådan lige "et drej op for charmen og ikke mindst troværdigheden", at hvis "modtageren" køber dit råd, er der 8000 lige ned i foret til dig...[/quote]

Jeg kan godt forstå din skepsis, hvis det var min, men det er det bare ikke (bare det var). Og derfor skrev jeg også "Det her er min gamle forstærker".

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Dejlig jul med familien og nogle gode gaver. Deriblandt Keith Richards biografi Life.
Tager til Kbh om to timer og holder miniferie og nytår :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Jesus fucking Christ ... :roll:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: The Who
So many assholes, so few bullets

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Damer, gamle venner og guldøl.
NO2: Left 4 Dead. Hold da kæft zombieslagtning kan være sjovt.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen