Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="Jens H"][quote="Jacob"]

Det har du på sin vis ret i, men som de fleste meningsmålinger ser ud (og i øvrigt har gjort længe), så er det jo primært de to der står som reel kandidat til posten med Søvndal eller Pia K. (når nu du nævner de to specifikt) som støtter...[/quote]
Det er jeg også med på. Det der bare irriterer mig er at medierne kører det frem som om at man kun har to mulige steder at sætte sit kryds. Og så bliver det jo sådan en form for selvopfyldende profeti.[/quote]

Jo, men mon ikke den gennemsnitlige dansker er skarp nok til at opfatte, at der eksisterer mere end to partier i landet? ;)

Men jeg kan godt se, hvad du mener, det ville være rart at få de mindre partiers mening ligeså grundigt dækket nogle gange.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"][quote="Turtle"]NN: Jeg fandt en plade med Richard Clayderman og satte den på. Det skulle jeg aldrig have gjort. Er der virkelig ikke en lov imod den slags "musik"?[/quote]

Sådan har jeg det med Thomas Helmig.[/quote]

Nej, det kan ikke være så slemt. Det her var ikke bare dårligt, det var ikke bare pivringe - det gav mig et voldsomt fysisk ubehag. Det må sortere under våbenloven!


Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Jacob"][quote="Jens H"][quote="Jacob"]

Det har du på sin vis ret i, men som de fleste meningsmålinger ser ud (og i øvrigt har gjort længe), så er det jo primært de to der står som reel kandidat til posten med Søvndal eller Pia K. (når nu du nævner de to specifikt) som støtter...[/quote]
Det er jeg også med på. Det der bare irriterer mig er at medierne kører det frem som om at man kun har to mulige steder at sætte sit kryds. Og så bliver det jo sådan en form for selvopfyldende profeti.[/quote]

Jo, men mon ikke den gennemsnitlige dansker er skarp nok til at opfatte, at der eksisterer mere end to partier i landet? ;)

Men jeg kan godt se, hvad du mener, det ville være rart at få de mindre partiers mening ligeså grundigt dækket nogle gange.[/quote]

Hvis danskerne seriøst mener, at de to er de eneste reelle alternativer, så står det sgu værre til, end jeg regnede med.
Cogito sumere potum alterum

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NN: Jeg er lige kommet hjem fra arbejde. Det er helt klart for sent, når man møder Kl. 8 om morgenen.[/quote]

Jeg ved du bliver sur hvis jeg fortæller dig om mit liv nu. :lol:[/quote]

Jeg bliver da aldrig sur :-D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

nn: min gibber er blevet stjålet!
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="andkrup"]nn: min gibber er blevet stjålet![/quote]
Fuck hvor nederen mand...
Lad os få en efterlysnings tråd her og på aage, med foto's og serie nummer..
Er du forsikret? det håber jeg...
Lorte tyverøve

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"][quote="Jacob"][quote="Jens H"]
Det er jeg også med på. Det der bare irriterer mig er at medierne kører det frem som om at man kun har to mulige steder at sætte sit kryds. Og så bliver det jo sådan en form for selvopfyldende profeti.[/quote]

Jo, men mon ikke den gennemsnitlige dansker er skarp nok til at opfatte, at der eksisterer mere end to partier i landet? ;)

Men jeg kan godt se, hvad du mener, det ville være rart at få de mindre partiers mening ligeså grundigt dækket nogle gange.[/quote]

Hvis danskerne seriøst mener, at de to er de eneste reelle alternativer, så står det sgu værre til, end jeg regnede med.[/quote]

Hvem har påstået det?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="andkrup"]nn: min gibber er blevet stjålet![/quote]

Øv hvor surt. Folk, der gør den slags burde ... burde ... de burde tvinges til at høre Richard Clayderman :evil:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"][quote="andkrup"]nn: min gibber er blevet stjålet![/quote]

Øv hvor surt. Folk, der gør den slags burde ... burde ... de burde tvinges til at høre Richard Clayderman :evil:[/quote]
Live!! :s hock:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Jacob"]

Hvem har påstået det?[/quote]

Åh djævlens, jeg læste åbenbart din besked forkert.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Hapsall"][quote="Turtle"][quote="andkrup"]nn: min gibber er blevet stjålet![/quote]

Øv hvor surt. Folk, der gør den slags burde ... burde ... de burde tvinges til at høre Richard Clayderman :evil:[/quote]
Live!! :s hock:[/quote]

+1

Det er satme en nedtur, Anders.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Ajss ... den flot patinerede hvide Gibson? :(

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

jup!

der er et par unikke kendetegn som ikke lige kan fjernes uden at efterlade ret grimme mærker.
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af andkrup »

men ellers er det en hvid studio fra '91 sort pickguard + sort hoved og guld hardware. Den tidligere ejer købte den i Haight Ashbury og der er stadig et prismærke fra butikken - hvis det da ikke er fjernet nu.

edit:

det skete via et indbrud på rock island mellem jul og nytår. Min. 3 andre lokaler blev osse brudt op - vi opdagede det så først iaftes pga. fast øvedag.
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Jeg har sgu ikke spillet musik (andet end bare at klimpe lidt herhjemme) i over et halvt år nu :s hock:
Rockbandet har været på stand-by, fordi vores trommeslager er ude at se verden. Vi går ganske vist snart i gang igen, men det bliver vist uden trommeslager til at starte med, så det er ikke helt det samme.
Ballebandet står også ret stille, og selvom alle vist stadig er klar på at spille nogle jobs, så har mange svært ved at finde tid til at øve regelmæssigt grundet studiestart, flytning, eksamener osv.

Hvorfor har alle andre ikke bare lige så meget lyst til at spille musik som mig?!?

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="Barf"]
Hvorfor har alle andre ikke bare lige så meget lyst til at spille musik som mig?!?[/quote]

Der er garanteret nogle er der brænder for det ligeså meget som dig! Det gælder bare om at finde dem! Hvis du ikke får nok ud af dine nuværende bands er det jo om at finde på noget nyt!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="andkrup"]men ellers er det en hvid studio fra '91 sort pickguard + sort hoved og guld hardware. Den tidligere ejer købte den i Haight Ashbury og der er stadig et prismærke fra butikken - hvis det da ikke er fjernet nu.

edit:

det skete via et indbrud på rock island mellem jul og nytår. Min. 3 andre lokaler blev osse brudt op - vi opdagede det så først iaftes pga. fast øvedag.[/quote]

Der ligger en Studio på DBA http://www.dba.dk/elguitar-gibson-les-paul/id-70915312/

Det er måske ikke den, men billederne virker ikke..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]NN: Jeg har sgu ikke spillet musik (andet end bare at klimpe lidt herhjemme) i over et halvt år nu :s hock:
Rockbandet har været på stand-by, fordi vores trommeslager er ude at se verden. Vi går ganske vist snart i gang igen, men det bliver vist uden trommeslager til at starte med, så det er ikke helt det samme.
Ballebandet står også ret stille, og selvom alle vist stadig er klar på at spille nogle jobs, så har mange svært ved at finde tid til at øve regelmæssigt grundet studiestart, flytning, eksamener osv.

Hvorfor har alle andre ikke bare lige så meget lyst til at spille musik som mig?!?[/quote]

Jeg har det så stik modsat. Desværre er der ingen penge i det, men i løbet af hele januar er der vel maks. 10 dage, hvor jeg ikke skal spille eller i studie.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Kaptajn Kropp"][quote="Barf"]
Hvorfor har alle andre ikke bare lige så meget lyst til at spille musik som mig?!?[/quote]

Der er garanteret nogle er der brænder for det ligeså meget som dig! [/quote]

Joh. Men hvorfor spiller de så allesammen guitar?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen