Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"]... men når man en gang har været med, og har meldt sig ud med den melding, at man aldrig skal på igen, så har man sgu en lidt slatten rygrad, hvis man så melder sig ind igen.[/quote]

Man må lære, at lade være med, at komme med den slags absolutte udtalelser. Det gør man bedst ved at sluge kamelen, når man ændre mening. :D

Intet er statisk i denne verden - det er helt i orden at skifte mening om tingene - tingene ændre sig jo også. Der findes trods alt værre ting, at slatte sin rygrad med :)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Købte smøger i går....
Jeg gider ikke stinke af helvede til.
Jeg gider ikke have dårlige lunger, tænder og hvad der ellers hører med.
Men for satan hvor er det lækkert at ryge....
Jeg må finde en anden måde at stoppe på......

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Har brugt nogle dage på at lave et remix i Logic Express for at lære programmet at kende, og det er faktisk blevet okay.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: Har brugt nogle dage på at lave et remix i Logic Express for at lære programmet at kende, og det er faktisk blevet okay.[/quote]

Hvorfor er det ambivalent?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Selvom det lyder som en dårlig kliché, så er jeg sprængfyldt med gode idéer og musik, lige for tiden, som jeg gerne ville kunne indspille. Men jeg kan bare overhovedet ikke overskue at få sat de remedier jeg har til at indspille med op (Line 6 Guitarport UX1 og min Mac + det løse). Kan man ikke betale sig fra, at få én til at komme og få det hele til at virke, så man bare skal trykke 'Rec'? Evt. suppleret med et lynkursus?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Snake Boots »

NA: Overvejer at sælge en (fed) guitar for at få råd til et fedt lydkort, som vi kan bruge til indspilning i bandet. :|

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Selvom det lyder som en dårlig kliché, så er jeg sprængfyldt med gode idéer og musik, lige for tiden, som jeg gerne ville kunne indspille. Men jeg kan bare overhovedet ikke overskue at få sat de remedier jeg har til at indspille med op (Line 6 Guitarport UX1 og min Mac + det løse). Kan man ikke betale sig fra, at få én til at komme og få det hele til at virke, så man bare skal trykke 'Rec'? Evt. suppleret med et lynkursus?[/quote]


Billede

Du kan godt!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NA: Selvom det lyder som en dårlig kliché, så er jeg sprængfyldt med gode idéer og musik, lige for tiden, som jeg gerne ville kunne indspille. Men jeg kan bare overhovedet ikke overskue at få sat de remedier jeg har til at indspille med op (Line 6 Guitarport UX1 og min Mac + det løse). Kan man ikke betale sig fra, at få én til at komme og få det hele til at virke, så man bare skal trykke 'Rec'? Evt. suppleret med et lynkursus?[/quote]


Billede

Du kan godt![/quote]

Min plan er at få kigget på det på lørdag. Med lidt god vilje har jeg ikke andre planer hele dagen, og det kan måske hjælpe lidt på overblikket.

Men at ty til manualen ... ALDRIG!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Når man er nået til dét punkt, hvor man - når man får en ny pedal ind ad døren - splitter den ad, FØR man har prøvet den.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NA: Når man er nået til dét punkt, hvor man - når man får en ny pedal ind ad døren - splitter den ad, FØR man har prøvet den.[/quote]

Og hvad unormalt er der idet ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NA: Når man er nået til dét punkt, hvor man - når man får en ny pedal ind ad døren - splitter den ad, FØR man har prøvet den.[/quote]

Og hvad unormalt er der idet ?[/quote]

Oh, Nothing, nothing...

Visse pedaler er nu også væsentligt sjovere at skille ad end at lytte til. Frightfully tinny sounding thing:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

Not nice and woody in any way. Suppose It´ll soon be gooorrrnn again...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]NA: Selvom det lyder som en dårlig kliché, så er jeg sprængfyldt med gode idéer og musik, lige for tiden, som jeg gerne ville kunne indspille. Men jeg kan bare overhovedet ikke overskue at få sat de remedier jeg har til at indspille med op (Line 6 Guitarport UX1 og min Mac + det løse). Kan man ikke betale sig fra, at få én til at komme og få det hele til at virke, så man bare skal trykke 'Rec'? Evt. suppleret med et lynkursus?[/quote]


Billede

Du kan godt![/quote]

Det kunne jeg så ikke ...

Allerede under installationen af det medfølgende software crashede computeren flere gange (og vi snakker her om en Mac :s hock: Så fik man set dét med), så det gider jeg overhovedet ikke rode mere med. Da jeg havde det installeret på en Windows-maskine i sin tid, opførte det sig også lidt funky engang imellem, så der er nok ikke grund til at spilde mere krudt på det.

Men så må jeg jo ud og investere i noget andet optagegrej. Hvad kan anbefales?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Det kunne jeg så ikke ...

Allerede under installationen af det medfølgende software crashede computeren flere gange (og vi snakker her om en Mac :s hock: Så fik man set dét med), så det gider jeg overhovedet ikke rode mere med. Da jeg havde det installeret på en Windows-maskine i sin tid, opførte det sig også lidt funky engang imellem, så der er nok ikke grund til at spilde mere krudt på det.

Men så må jeg jo ud og investere i noget andet optagegrej. Hvad kan anbefales?[/quote]

Ok - du kan ikke.

Men jeg gætter helt vildt her på, at du ikke installerede Line 6 Monkey og dertilhørende nyeste driver fra Line 6' hjemmeside, men derimod fra en CD du havde liggende?

Du bliver nødt til at gøre overstående, da de gamle versioner ikke er Snow Leopard kompatible.

EDIT: Hiv alle de gamle installationer i skraldespanden, inden du installerer de nye.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]
Men jeg gætter helt vildt her på, at du ikke installerede Line 6 Monkey og dertilhørende nyeste driver fra Line 6' hjemmeside, men derimod fra en CD du havde liggende?[/quote]

Korrekt ... men hvad ved bønder om agurkesalat ... *indsæt smiley med et fjernt, opgivende blik i øjnene*

Kan man ikke leje/købe optagegrej hos L'Easy? De reklamerer med, at "Peter ikke kører før det virker".
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Kan man ikke leje/købe optagegrej hos L'Easy? De reklamerer med, at "Peter ikke kører før det virker".[/quote]

Jo men - mon ikke besværet med at have ham på kost og logi udligner det komfortable i det? :D

Sorry! :)

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Søren »

NA: At have fået en dejlig Matchless Clubman top ind ad døren, men ikke nogle højtalere at spille igennem :( Og intet spændende til salg på dba.dk

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Internetforbindelsen derhjemme forsvandt i morges (Stofa har vist orienteret os om, at der kunne opstå problemer grundet vedligeholdelse), hvilket ikke var så fedt, da jeg havde deadline på en webartikel her klokken 13. Så måtte jeg hjem til de gamle og skrive, og nu falder der vist lidt god frokost af. Det er jo ikke helt skidt

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kasperploug »

NA: At købe Løgismose kaffe til 120 kr/kg, for at komme hjem og opdage at man har overset de store bogstaver "HELE KAFFEBØNNER" midt på pakken.. Nå, de gamle har vist en elektrisk kaffebønnemaler, som jeg kan låne..
NO: Købte også Merrild - så helt kaffeløs er jeg da ikke ;)
NO2: Livet på den musiske front er herligt pt :D
NN: Naboen hører "Tættere på Himlen":
[youtube]pArLmSakOYI[/youtube]
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="kasperploug"]
NN: Naboen hører "Tættere på Himlen":
[/quote]

Jeg havde ikke tøvet et sekund med at fortælle vedkommende, at medmindre lydudslippet blev minimeret betragteligt, var det netop dét de ville komme.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Har netop hentet mit nyindkøbte TubeTown kabinet. Det er det største 2x12 jeg nogen sinde har set. Ikke meget mindre end et normalt 4x12 (lidt lavere og lidt (lidt mere end det andet "lidt") smallere) - vidste selvfølgelig godt, hvilken størrelse det var, men blev alligevel overrasket. Når jeg får sat hjulene på, så kommer det sgu sikkert op i 4x12 størrelse. Må håbe at lyden også er derefter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen