Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Min klasse arbejder rigtig godt for tiden!
NO2: Min gamle Rega pladespiller er støvet af og sat til. Vinyl er sku lækkert...men
NO3: Har bestilt ny DAC! En M2Tech Young, som gerne skulle hæve kvaliteten af de digitale medier.

Nu kommer jeg bare til at mangle et CD-drev, så hvis I ligger inde med noget, så sig endelig til!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Steve Miller Band. Der er bare et eller andet fantastisk cool over amerikansk rockmusik fra 70'erne :-)
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Telemaster"]NO: Steve Miller Band. Der er bare et eller andet fantastisk cool over amerikansk rockmusik fra 70'erne :-)[/quote]
:thumbup:
Dem har jeg også et blødt punkt for, omend jeg hører dem sjældent.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Stupid White Men's debut album er endelig kommet... Det har jeg ventet længe på. Usædvanligt godt af et dansk band - jeg er allerede kæmpe fan...
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Nova System. Det lyder sgu da meget fedt

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AnotherDan"]NO: Stupid White Men's debut album er endelig kommet... Det har jeg ventet længe på. Usædvanligt godt af et dansk band - jeg er allerede kæmpe fan...[/quote]

Har de skiftet fra Stupid White Males? Jeg har ikke hørt noget endnu, men jeg er ærgerlig over at Lenz smuttede - han var ellers top fed.

NO: Fri-og afslapningsaften. Det har jeg fortjent. Det betyder cola, smøger og bærbar-stening i sofaen.

NO2: Fik endeligt taget mig sammen til at se Inception igår sammen med fruen. Feeed film.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

[quote="AnotherDan"]NO: Stupid White Men's debut album er endelig kommet... Det har jeg ventet længe på. Usædvanligt godt af et dansk band - jeg er allerede kæmpe fan...[/quote]


fedt så dem sidste år hvor de opvarmede for magtens korridor på paletten i viborg

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO:[youtube]GHOAVdaV-GI[/youtube]
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Orgelsoloen på Beatles' udgave af Mister Moonlight. Det er jo den bruneste lyd nogensinde.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]NO: Steve Miller Band. Der er bare et eller andet fantastisk cool over amerikansk rockmusik fra 70'erne :-)[/quote]

Well, nu skal jeg afholde mig fra at dømme en hel genre over én kam. Mit ydmyge synspunkt ville nok gå i retning af, at der i enhver genre (og sikkert også, hvis den afgrænses til et enkelt årti) findes både skidt og kanel. Men Steve Miller Band kan jeg også kun give "thumbs up" herfra..!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Så fandt man da lige en flaske Fernet Branca i barkassen - den havde jeg helt glemt... Ikke dårligt med noget at fylde i lommelærken, når man er på vej på fattigrøvsbytur.

NN: At være på røven og bo i sydhavnen, hvor det er svært at komme hjem med offentlig transport en gang i nat. Så er jeg jo nødt til at cykle, og det er frostvejr og alt muligt :(

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Tophyggeligt guitar-kabinet-mikrofon-shoot-out arrangement i dag - vi fik prøvet nogle spændende mikrofoner. De umiddlebare resultater tydede på, at der var små overraskelser på vej, så jeg glæder mig meget til at høre de endelige lydfiler.

NO2: Jeg er spritstiv - det er fordi, jeg lige er kommet hjem fra julefrokost med gamle elever fra min højskole - De er fandeme så rasende hyggelige og musikalske. Jeg har spillet vildt meget hippie-musik på akustisk guitar her til aften :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]NO: Tophyggeligt guitar-kabinet-mikrofon-shoot-out arrangement i dag - vi fik prøvet nogle spændende mikrofoner. De umiddlebare resultater tydede på, at der var små overraskelser på vej, så jeg glæder mig meget til at høre de endelige lydfiler.

[/quote]

+1

Dét med julefrokosten skal jeg så ikke kunne udtale mig om... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]NO: Steve Miller Band. Der er bare et eller andet fantastisk cool over amerikansk rockmusik fra 70'erne :-)[/quote]

Well, nu skal jeg afholde mig fra at dømme en hel genre over én kam. Mit ydmyge synspunkt ville nok gå i retning af, at der i enhver genre (og sikkert også, hvis den afgrænses til et enkelt årti) findes både skidt og kanel. Men Steve Miller Band kan jeg også kun give "thumbs up" herfra..![/quote]

Amerikansk rockmusikk fra 70'erne er strengt taget også meget mere end en enkelt genre, så her har jeg faktisk generaliseret en del mere, end jeg kan stå inde for ;-) Jeg kan komme i tanker om en hel del navne fra den betegnelse, jeg meget gerne vil undgå at høre, men opturen skyldtes min iPod, der står og shufller mellem de ca. 16.000 sanger, der er i den, og i går havde den en særligt heldig stime med Steve Miller Band, Eagles, CCR, Byrds og noget mere, som fik mig i det helt rigtige humør. Det var Steve Miller Bands Something to Believe in, der gjorde udslaget. Den har alt det fra 70'erne, der på en ret corny måde bare lyder vildt lækkert. De der helt flade, tørre trommer, elguitar med phaser, falsetkor - og mon ikke også, der gemmer sig et Fender Rhodes et sted i sporene :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]

Amerikansk rockmusikk fra 70'erne er strengt taget også meget mere end en enkelt genre[/quote]

Ja, det er vist ikke nogen overdrivelse... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg har lige haft besøg af Swampthing. Han skilte mig af med noget elektronikskrot og efterlod mig med et stykke svinekød på over 5 kg. - jeg ved godt, hvad jeg skal have til aftensmad :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

It's A Swamp Thing. Roll Out The Pork Barrel!

Så - nu blev denne søndag mærkelig :lol:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Orange Tiny Terror. Har spillet en del over sådan en fætter i weekenden, og den lyder sgu godt ift. at den kun koster 3299,- hos woodstock.

NO2: En 73'er Tele jeg spillede på i weekenden.. :thumbup:

NN: Det er ikke min 73'er Tele, men en vens.. :(

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Min hvide guitar og den gamle af mine Marshalls...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har lige haft besøg af Swampthing. Han skilte mig af med noget elektronikskrot og efterlod mig med et stykke svinekød på over 5 kg. - jeg ved godt, hvad jeg skal have til aftensmad :lol:[/quote]

Jeg siger selv tak. :D
Forstærkeren virker fint, VC-12'eren gør ikke, men det fik jeg jo at vide allerede inden afhentningen.
Så ved jeg hvad februar skal gå med. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen