Now: Wtf?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Odgaard »

[quote="GodSpeedDK"]Hvad satan?! Så er man åbenbart blevet tvilling?? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dat ... -sandt/dat ... netegn-her</a><!-- m -->[/quote]
Det samme her. Ja det forklarer jo alt... eller

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Odgaard"][quote="GodSpeedDK"]Hvad satan?! Så er man åbenbart blevet tvilling?? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dat ... -sandt/dat ... netegn-her</a><!-- m -->[/quote]
Det samme her. Ja det forklarer jo alt... eller[/quote]

Jeg ved slet ikke hvad karakteristika for en tvilling er. Jeg ved bare, at jeg altid har passet meget godt på en krebs. Uden at jeg i øvrigt nogensinde har givet en rottes røv for den slags hedenske hekserier. Men det bliver spændende at se, om der er noget om snakken, og at jeg fremover vil være et helt andet menneske?? :s hock:

Edit: "Slangeholderen" ... *fnis*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af JSThomsen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Odgaard"][quote="GodSpeedDK"]Hvad satan?! Så er man åbenbart blevet tvilling?? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dat ... -sandt/dat ... netegn-her</a><!-- m -->[/quote]
Det samme her. Ja det forklarer jo alt... eller[/quote]

Jeg ved slet ikke hvad karakteristika for en tvilling er. Jeg ved bare, at jeg altid har passet meget godt på en krebs. Uden at jeg i øvrigt nogensinde har givet en rottes røv for den slags hedenske hekserier. Men det bliver spændende at se, om der er noget om snakken, og at jeg fremover vil være et helt andet menneske?? :s hock:

Edit: "Slangeholderen" ... *fnis*[/quote]

Ja, efter at have set dit link så er jeg blevet en fisk - på trods af at jeg ikke har skæl, da jeg nærmest ikke har noget hår :lol:
Og, pas på med den rotte - det er vist et animalsk produkt der indgår i den kinesiske kalender ;)
Anyway, mon ikke vi er de samme "tosser" uanset hvordan solhøjden er - jeg tror jeg er - så mon ikke det går ;)

Men at der er nogen der har brugt "krudt" på den slags pjat/jordstråler i 3000 år :o :s hock: :s hock:

Og "slangeholderen" er vel til fri fortolkning ;)
Mvh Jan


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]Hvad satan?! Så er man åbenbart blevet tvilling?? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/dat ... -sandt/dat ... netegn-her</a><!-- m -->[/quote]

Rimelig nederen at have fået tatoveret sit (tidligere) stjernetegn, i øvrigt :D

Men på den anden side; det var rimelig nederen uanset ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

[youtube]Z_JwUL9zfVM[/youtube]
:s hock:

Det eneste der taler for det er, at det er en fake han afliver ... meeeeeeen alligevel ... man lader den slags typer vandre frit rundt ... ??

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]Z_JwUL9zfVM[/youtube]
:s hock:

Det eneste der taler for det er, at det er en fake han afliver ... meeeeeeen alligevel ... man lader den slags typer vandre frit rundt ... ??[/quote]

Uanset hvad, så er manden idiot.. vil man lege Rambo på sagesløse ting, så gør mand et i stilhed.. man ligger det ikke på youtube..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af nokia »

[quote="SustainerPlayer"][youtube]Z_JwUL9zfVM[/youtube]
:s hock:

Det eneste der taler for det er, at det er en fake han afliver ... meeeeeeen alligevel ... man lader den slags typer vandre frit rundt ... ??[/quote]

Relic?

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Kimling »

Den er vel bare fra før Gibson begyndte at gennemhulle deres guitarer selv? Og så ville han gerne have en, der var ligesom de nye?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

WTF?: Better in than out: African country set to make breaking wind a crime

"The government of Malawi plan to punish persistent offenders 'who foul the air' in a bid to 'mould responsible and disciplined citizens."

...

"The crime will be enforceable in a new 'Local Court' system which will also have powers to punish a range of other crimes in the bill set to be debated in the country's parliament.
These include insulting the modesty of a woman, challenging to fight a duel, and trespassing on a burial place.
It also outlaws pretending to be a fortune teller, according to local press in the country."

Der er sgu da inspiration til lov-og-ordens-tosserne i Folketinget! :lol:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af AnotherDan »

"GOP congressman repeatedly denies evolution on Real Time with Bill Maher"

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dailykos.com/tv/w/002808/">h ... 002808/</a><!-- m -->

Hva' er det man siger? "Only in America" ? :D
Bah

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="AnotherDan"]"GOP congressman repeatedly denies evolution on Real Time with Bill Maher"

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dailykos.com/tv/w/002808/">h ... 002808/</a><!-- m -->

Hva' er det man siger? "Only in America" ? :D [/quote]

Ganske udmærket argument hende damen kommer med, med resistens overfor antibiotika, men tossen affejer det så med, at det er tilpasning ... som er essensen i evolution :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

Now WTF?!: Hvad der tegner til at blive årets mærkeligste film:

[youtube]6G5pyFhmAqE[/youtube]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Stevi »

NWTF: [youtube]p58imMt8R28[/youtube]
Blind leading the blind...
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GodSpeedDK »

NWTF: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/article ... 173988/</a><!-- m --> :crazy:

Jeg nåede at skimme halvvejs ned i teksten, før det gik op for mig at det rent faktisk var engelsk. Undertitlen 'Abstract' er vist det eneste, det giver mening :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af K-P »

[youtube]g2nmgcVbfKE[/youtube]
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af thomasrytter »

WTF:

[youtube]ujt3rMNoynI[/youtube]

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af Anonym »

Hmm - det virker lidt som at udføre endnu et sidespring end at prøve at rede ægteskabet ...

Nokia og Microsoft i tvangsægteskab

Men måske WP7 bliver radikalt bedre end deres forgående telefon- og PDA-styresystemer ... :s hifty:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Wtf?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="thomasrytter"]WTF:

[youtube]ujt3rMNoynI[/youtube][/quote]

Han bryder sig godt nok ikke om væske. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen