Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Petunia »

Endda ekstraordinært ambivalent!
At have fødselsdag, men det dér at være 60 har jeg sgu lidt svært ved at forholde mig til.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Petunia"]Endda ekstraordinært ambivalent!
At have fødselsdag, men det dér at være 60 har jeg sgu lidt svært ved at forholde mig til.[/quote]

Tillykke alligevel! :)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]Et nittebælte, der går i stykker, må være en slags selvopfyldende profeti. En nitte.

Damn ... feber får en til at overtænke nogle ting :P [/quote]

:D

NA: Har lige rørt en budding. Jeg kom i et svagt øjeblik til at lade fruen og barnet vælge, hvad desserten skulle være i aften, hvor vi får gæster. Men budding?? Hvor old school er det lige?! :crazy:[/quote]
Jamen budding smager jo godt...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="GodSpeedDK"]
NA: Har lige rørt en budding. Jeg kom i et svagt øjeblik til at lade fruen og barnet vælge, hvad desserten skulle være i aften, hvor vi får gæster. Men budding?? Hvor old school er det lige?! :crazy:[/quote]
Jamen budding smager jo godt...[/quote]

Ja ja, det gør det da. Men det er jo ikke ligefrem noget, der for alvor imponerer. Med mindre gæsterne alle er født før anden verdenskrig, men det er ikke tilfældet i aften.

Men så må vi håbe, at min spanskinspirerede rucola/serrano-skinke-salat, "djævle"-koteletterne og den varme bønnesalat kan hive nogle point hjem :)

Edit: Og tillykke med "det skarpe hjørne", Sjakbajs!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]

Ja ja, det gør det da. Men det er jo ikke ligefrem noget, der for alvor imponerer. Med mindre gæsterne alle er født før anden verdenskrig, men det er ikke tilfældet i aften.

Men så må vi håbe, at min spanskinspirerede rucola/serrano-skinke-salat, "djævle"-koteletterne og den varme bønnesalat kan hive nogle point hjem :) [/quote]

Er du med i "Til middag hos ..." eller lignende? :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]

Ja ja, det gør det da. Men det er jo ikke ligefrem noget, der for alvor imponerer. Med mindre gæsterne alle er født før anden verdenskrig, men det er ikke tilfældet i aften.

Men så må vi håbe, at min spanskinspirerede rucola/serrano-skinke-salat, "djævle"-koteletterne og den varme bønnesalat kan hive nogle point hjem :) [/quote]

Er du med i "Til middag hos ..." eller lignende? :) [/quote]

Nahj ... men når man har nogle venner, man ind imellem spiser hos, eller har til spisning, så kan der godt gå lidt tissemandsmåling i den :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- jeg er sgu pisse fuld-Konen syntes ikke det er fedt-That s rok'n roll
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Overskæg. Per definition er det jo sejgt som bare pokker, men det klæder mig sgu ikke så godt, som jeg havde håbet...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="k_50"]NA: Overskæg. Per definition er det jo sejgt som bare pokker, men det klæder mig sgu ikke så godt, som jeg havde håbet...[/quote]

Husk, at det er Moustache Mandag den 7. marts! Enhver med skægvækst bør have anlagt en fin snegl til lejligheden.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... php?ref=ho ... 358&v=info</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jeg kan næsten lave cykelstyret. Det er jeg lidt stolt af.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

[quote="GodSpeedDK"][quote="k_50"]NA: Overskæg. Per definition er det jo sejgt som bare pokker, men det klæder mig sgu ikke så godt, som jeg havde håbet...[/quote]

Husk, at det er Moustache Mandag den 7. marts! Enhver med skægvækst bør have anlagt en fin snegl til lejligheden.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... php?ref=ho ... 358&v=info</a><!-- m -->[/quote]
Så er det da lige før, jeg skulle vente lidt med at tage det af, så jeg kan være med i klubben for en gangs skyld. Jeg opdager som regel først moustache monday en uges tid før, og så hurtigt kan jeg alligevel ikke nå at bygge noget fornuftigt på læben.

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Søren »

NA: Jaaa, endelig kom min Red Witch Distortion pedal ind ad døren!
NN: Skal på arbejde :(

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Efter to dage som selvstændig har jeg allerede måttet sige nej til et par opgaver. Det er selvfølgelig fedt, at jeg har mere end rigeligt at lave - og at mit ry åbenbart er godt nok til at folk tager fat i mig om deres opgaver. Men det er dælme også træls at sige nej til opgaver, jeg bare kunne mærke havde været vildt sjove at give sig i kast med :(

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: En af mine katte skal vist aflives.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

[quote="K-P"]NA: En af mine katte skal vist aflives.[/quote]

Øv da også! :(
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Kimling"][quote="K-P"]NA: En af mine katte skal vist aflives.[/quote]

Øv da også! :( [/quote]

Jeg har heldigvis stadigvæk en del andre katte, men det er sgu altid ærgerligt, når en af dem skal væk. Dette er vores ældste, som har været syg i et stykke tid og kun har fået det værre med tiden, så vi har besluttet, at det må være det bedste for den.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Turtle"]NA: Efter to dage som selvstændig har jeg allerede måttet sige nej til et par opgaver. Det er selvfølgelig fedt, at jeg har mere end rigeligt at lave - og at mit ry åbenbart er godt nok til at folk tager fat i mig om deres opgaver. Men det er dælme også træls at sige nej til opgaver, jeg bare kunne mærke havde været vildt sjove at give sig i kast med :( [/quote]

Get used to it.. Det sutter så meget gammelmandsløg, men man kan bare ikke altid tage de fede opgaver når de byder sig, fordi man allerede har gang i noget andet..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af kasperploug »

NA: Har fri fra døgnvagt som handicaphjælper kl. 10.. Kl. 12.15 skal jeg så lige være lærer vikar i 3 timer.. Rigtig go'e penge, men lidt hårdt! :S
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Jeg er blevet "forfremmet" til lagermedarbejder på mit arbejde. Det er ikke lige dét, jeg har taget en uddannelse som industritekniker for, men alternativet var at være arbejdsløs pr. 1. april (som lagermand kan jeg nok blive i hvert fald nogle måneder endnu). Og jeg beholder min løn.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Er lige kommet hjem fra øvelokalet, og jeg er begyndt at bruge mere og mere singlecoils - også til rock. Jeg må være ved at blive gammel, men jeg synes oftere og oftere at neck og middle positionen på min guitar passer bedre ind i bandsammenhængen end bridgehumbuckeren - de giver på en eller anden måde vokalen bedre plads i lydbilledet. Jeg kan slet ikke undvære bridgehumbuckeren, for når det er maks rock, så kan den ikke slås, men tidligere brugte jeg stort set kun singlecoils til cleans. Jeg synes singlecoilsene gør det lidt bedre, når det er "støttende rolle" jeg spiller.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen