Jeg har et lille problem (metalmusik)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af Izzy »

Hej!
Jeg ved ikke om I kender den. Den er ganske sjov:
<a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... PN=1&TPN=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 1&TPN=1</a>

Hilsen Izzy

Forresten. Kender I flere af den slags på nettet er I velkomne at smide nogen links..
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af K-P »

Jonas Buch-tråden er legendarisk, men jeg tror de fleste af os prøver at glemme den efterhånden. Den er virkelig blevet kørt meget på.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af Sasha »

Åh Gud...

Er jeg den eneste, der synes, at én af de gode ting ved dette forum generelt er, at man slipper for at blive mindet om, hvordan andre lignende steder kan være, når de er værst?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Åh Gud...

Er jeg den eneste, der synes, at én af de gode ting ved dette forum generelt er, at man slipper for at blive mindet om, hvordan andre lignende steder kan være, når de er værst?[/quote]

Det er rart med et sted, hvor der er mennesker har omløb mellem ørerne.. Men nej, vi ved jo alle at Arto *host* undskyld.. Aage er et sted med en bred vifte af folk og fæ.. Så lad Aage være Aage, og nyd GF istedet :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af kraen »

Det er rart med sådanne nogle links, så man værdsætter GF lidt mere.

Jeg vil dog mene, at den gode Christian Mogensen tager fejl: Ibanez har lavet nogle ret fede guitarer. Bevares, det er ikke alle, jeg har lyst til at eje, men min egen RT-250 (H-S-S) er ret fed og jeg vil dælme også gerne have en JS Chrome Boy. Puha, den er fed!

I øvrigt vildt, at den tråd kunne blive 35 sider lang.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af Anonym »

De andre tråde var i virkeligheden sjovere. Den med den omviklede pickup, den med forstærkeren (var det samme tråd?) - nå ja - så den med flammekasteren.

Nu bliver alt konsekvent slettet hver gang der er en, der siger bøh. Så der bliver slettet ret meget ...

Men TT: Metallica sux, Metal sux ... også de der Kashmir ... alt med sorte guitarer med humbuckere ...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"]Det er rart med sådanne nogle links, så man værdsætter GF lidt mere.

Jeg vil dog mene, at den gode Christian Mogensen tager fejl: Ibanez har lavet nogle ret fede guitarer. Bevares, det er ikke alle, jeg har lyst til at eje, men min egen RT-250 (H-S-S) er ret fed og jeg vil dælme også gerne have en JS Chrome Boy. Puha, den er fed!

I øvrigt vildt, at den tråd kunne blive 35 sider lang.[/quote]

Har Ibanez lavet gode guitarer indenfor de sidste 30 år ? Det gik da helt galt med JEM. Og Chrome Boy er bedst til at blænde folk med..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af kraen »

[quote="MacG"][quote="kraen"]Det er rart med sådanne nogle links, så man værdsætter GF lidt mere.

Jeg vil dog mene, at den gode Christian Mogensen tager fejl: Ibanez har lavet nogle ret fede guitarer. Bevares, det er ikke alle, jeg har lyst til at eje, men min egen RT-250 (H-S-S) er ret fed og jeg vil dælme også gerne have en JS Chrome Boy. Puha, den er fed!

I øvrigt vildt, at den tråd kunne blive 35 sider lang.[/quote]

Har Ibanez lavet gode guitarer indenfor de sidste 30 år ? Det gik da helt galt med JEM. Og Chrome Boy er bedst til at blænde folk med..[/quote]

Jeg synes Joe Satrianis modeller er MEGA-fede og gode at spille på. Fantastisk lyd og godt design. Derudover kan jeg også ret godt lide deres jazzguitarer. Jeg er enig ang. JEM - puha, adr. Den nye Andy Timmons-model har (næsten) samme specifikationer som min egen, så den må også være fed. Jeg er ret glad for min, da den bare ligger enormt godt i hånden og bare passer mig helt perfekt.
Når det så er sagt er der jo naturligvis mange andre guitarer, jeg også gerne vil have. En EBMM Steve Lukather Signature, en EVH Wolfgang og en Brian May Red Special ville heller ikke være af vejen.

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af eitreach »

Paul Gilbert spiller Ibanez, ergo laver Ibanez gode guitarer. EOD.

:P
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Jeg har et lille problem (metalmusik)

Indlæg af Anonym »

Ja - der er tonsvis af langt federe guitarer hos Ibanez end hos Fender og Gibson. Men igen - så er der Warmoth ... :wave:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen